C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pouelle dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Le merquedi cinquiesme jour d'aoust ensuivant, à dix heures de nuyt, fut apporté le corps dudit roy Charles à Paris, et laissé hors la ville en l'église Nostre-Dame des Champs, où il reposa jusques au lendemain, qu'il fut porté à l'église de Notre-Dame de Paris. Et y ot quatre seigneurs de la court de parlement qui tenoient les quatre cornières du pouelle, vestuz en manteaulx d'escarlache, et plussieurs autres seigneurs de ladite court vestuz de vermeil tenans ledit pouelle. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 114).
[2] Le merquedi cinquiesme jour d'aoust ensuivant, à dix heures de nuyt, fut apporté le corps dudit roy Charles à Paris, et laissé hors la ville en l'église Nostre-Dame des Champs, où il reposa jusques au lendemain, qu'il fut porté à l'église de Notre-Dame de Paris. Et y ot quatre seigneurs de la court de parlement qui tenoient les quatre cornières du pouelle, vestuz en manteaulx d'escarlache, et plussieurs autres seigneurs de ladite court vestuz de vermeil tenans ledit pouelle. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 114).
[3] Après, le corps dudit roy, lequel estoit couvert d'un pouelle de drap d'or bien riche en une littière, laquelle portoient six vingts henouars (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 115).
[4] Item. Estoit le roy dans un coffre de cyprès, enchâssé en ung de plomb de son longc, lesquelz estoient enfermez dedens une bierre de boys. Item. Estoit le roy par dessus en figure sur ung matheras, une paire de draps de lin et la pouelle dessusdite. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 118).
[5] Après l'enterrement dudit roy, eult grosse contradicion entre le grant escuier d'escuierie du roy et les religieux dudit Saint-Denis pour la pouelle qui estoit soubz ladite figure, pource que ledit escuier disoit que à eulx ne appartenoit. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 119).
[6] Et tellement que il convint que ledit drap fust mis en la main de Monseigneur de Dunoiz et de Monseigneur le chancellier de France. Finablement fut appoincté que ledit pouelle, lequel estoit de drap d'or vermeil, moult bel, demourroit en ladite église Saint-Denis, en disant par ledit grant escuier que se aucun droit y avoit, il le donnoit à ladite église Saint-Denis-en-France. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 119).

Fermer la fenêtre