C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de post dans la Base des Partiels 

9 attestations 
 Page /1 

[1] Et la fin de son labit est Que David chante sus et jus : Et episcopatum ejus, Post hunc, accipiat accipi[a]t alter. En quoy David volt decreter Qu'un Q[u]'un autre prendroit l'evesché De cil qui nous a renoncé, Et seroit posé en son lieu. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1043).
[2] De m'échapper elle n'aura garde ; Je la lyeray ... un gros post. (Myst. ste Barbe P., 1493, 52).
[3] ...un post contenant 20 piez de lonc, revestu de couste et de liens, qui a esté mise ou bout des halles de Bretaigne (Clos galées Rouen M.-C., t.2, 1335-1415, 204).
[4] ...quatre post à faire estagières. Item, une chièse pertusée, couverte de drap vert. (Comptes roi René A., t.2, 1417-1480, 289).
[5] ...du mestier de charpenterie (...) pour avoir (...) revestu de IIII pos chascun de XII piez de long dont chascun post est revestu de III liens, d'une pargne de ladicte longueur de LXIIII piez, de IIII trefs chascun de XII piez de long, de IIII soubz chevrons chascun de XIIII piez de long, de IIII contrefiches séantes sur les trefs et allantes aux soubzchevrons, lesquieulx trefs et soubzchevrons se viennent fermer es longs posts de la ferme de la grant maison. (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 78).
[6] ...sur la grant pargne de haut a III lucarnes contenans chacun sept piez de lé et VIII piez de post, lesquieulx lucarnes furent abbatues et refermées de neuf pour cause qu'ilz estoient pourries et y mis l'en solles et coulombes toutes neufves. (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 79).
[7] A Regnault Blanchart, par commandement de mesdiz seigneurs pour avoir sollé et bassé un post en la court de Monseigneur de Rouen près les chartres pour sa paine et mortier (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 108).
[8] ...a Guillaume Duglan et Jehan Mallet, maçons et plastriers (...) pour avoir sollé la maison dessusdicte, les galleries aboutans a la [a la] maison, soller deux degrés servans ausdis édifices, soler ung paliz [paliz] neuf entre la court du plaidouer (...) et estoquer ung post qui soustient led. édifice (...) [pour] clorre les frilleuses tout au long de la couverture d'icelui grenier. Item pour clorre IIII chambrettes en ladicte court près du parquet de monseigneur l'Official tant le costés [sic] que les travers (...) et pour refaire le lambrois de dessus le parquet de mond. seigneur l'Official lequel avoit esté despecé et rompu par les charpentiers et pour repparer les sièges joignant dud. parquet. (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 189).
[9] A Johan Deshais pour (...) avoir estaié ung post en la court pour y mettre ung patin de pierre desoubz (Comptes Archev. Rouen J., 1378-1500, 222).

Fermer la fenêtre