C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de portons dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Et les ay veu porter des brigandines assés belles de plus menue escaille que celles que nous portons et des garde-bras de mesme (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 219).
[2] Retrayez nous en nostre affaire Et pensons de nous mectre en point, Que, quant viendra a la barriere, Nous nous portons plaisant et joings. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 313).
[3] Certes ien suis moult adole Portons lay au lict le plus bel Il conuient monseigneur loyal Enuoyer querir cyrurgiens. (Myst. st Martin K., a.1500, 307).
[4] BRUYANT .IIe. sergent. Alons m'en faire noz approches, Portons noz battons contre bas. ESTONN\é .IIIe. sergent. A quoy faire ? BRUYANT. Pour les debaz ! Que scet on du rencontrement ? (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 536).
[5] En apres ju vuelh et ordine que me sires Johans del Lardier, chevalirs, eskevien de Liege, mes cusiens, ait en sa main tous fois le lansaige que ju et ilh portons des biens damoiselle Johanne Surlette ma serour tout le cours delle vie le ditte Jehanne pour lei a aidier govreneir et manbournir (HEMRICOURT, Pièces div. B.P., 1337-1405, 51).
[6] ...pur l'affeccioun que nous portons a (...) Richard de Medeford, Nichol Slake et Johan R[ichard] [de] M[edeford], N[ichol] S[lake] et J[ohan] Bacun B[acun] (...) leur aions de nostre grace et de nostre mocion propre grantéz et a chescun de eulx par soy licence de chacer et de tuer ovec leverers et autres chiens et ovec artillerie, par eux et par leurs en leur presence des cerfs et bisses, deyms, deymes, levers et toute autre savagyne chaceable ove chiens et arcs, et des conelx auxi ove furrets et en autre manere (Lettres agn. L., 1369-1412, 237).
[7] ...par la grande affeccion quele nous portons envers nostre bienamé R. de W., et confiantz de sa discrecion et loialtee, luy avons ordenéz, constitut et assignéz nostre attourné et resceivour en la court de la Mareschalcie nostre tresredouté seignur le Roy, donantz et grantantz au dit R. plain poair, auctorité et mandement a demander, lever et prendre toutz les amerciementz et fins a nous duz provenantz de noz tenantz en la court avantdite (Lettres agn. L., 1369-1412, 449).

Fermer la fenêtre