C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de porroient dans la Base des Partiels 

18 attestations 
 Page /2 

[1] Et quant ilz sont en Tartarie ilz boutent feux par les pays, et font de domaige beaucop. Puis s'en retournent avant que les glaces fondent qu'ilz ne porroient résister contre la puissance du grant Can de Tartarie. Et y passent cent mille personnes de tous les royaulmes crestiens. Et appellons ce voiage le Reses de Pruce. (LE BOUVIER, Descript. pays H., p.1451, 117).
[2] Si est vray que Lancelot, soy avisant que beaucop avoit de contraires et d'ennemis ou pays et de bien grans, que les vielles haynes et envies qui soloient estre sur son feu pere tournoient maintenant et revolvoient toutes sur luy, delibera, apréz que le roy seroit entré a competent compaignie, trois ou IIIIc chevaux, que le remanant il lesseroit au pourchas de dehors pour eulx logier a leur plaisir la ou ilz porroient. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 84).
[3] ...et sambloit a pluseurs que souffrir aller le conte de Charolois outre les metes des pays de son pere et en la terre du roy il y pooit avoir dangier tresgrant, et porroient venir les gens du roy de la emprés, qui estoient la en garnison, ferir sur le conte et, par revenge du daulphin qu'on ne pooit traire des mains du duc, emmener icelui en France et le detenir par contregaige jusqu'a tant que du daulphin et du duc son pere on feust tout au deseure (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 216).
[4] Le roi de France] (r)Saint Jehan ! Saint Jehan ! les dyamans [donnés par le duc de Bourgogne ... des Parisiennes] leur porroient bien couster chier a telles en y a.» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 240).
[5] ...mais certainement lezdis barons ou chevaliers en l'ost des roys, pour l'occupation de leurs propres et familieres besongnes, mal porroient estre si franc et si despechie de leurs propres neccessites comme seront lez chevaliers de nostre sainte Chevalerie (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 64).
[6] Et comme il soit verité que moult de chosez soient advenues ou tempz passé quy ne sont paz descriptes au long ne misez en commun compte, tant soient ellez dignez de memoire et recommendacion, toutesvoiez lez volentifz liseurs, desirans nouvelles chosez veoir, porroient au lire quelque pou prendre de plaisir et recreer leurs esperis comme moy quy, en lisant pluiseurs volumez et traittiez, me suis arresté a ung livret qui fait mencion dez haultez entreprisez, amours et beaulx fais d'armez d'un conte d'Artois (Comte Artois S., c.1453-1467, 1).
[7] \à deux autres raisons, dont les reprimeurs de louenge me porroient chargier et accuser d'ignorance et avec ce de presompcion el procès de mon diccié en ceste partie, convient que je responde. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 190).
[8] Comme pluseurs discors et materes de plais soient apparans de mouvoir ou estre entre lez religieux de l'eglise d'Auchi de les Hesdin d'une part, et les maieur, jurés et le communauté de la dicte ville de Hesdin ou leur procureur, d'autre part, pour tant que à chascun peut touchier et dont en le procecution des dis descors les dictes parties porroient estre griefment dommagiés (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 588).
[9] Et pour oster toute altercacion qui sur ce se porroit mouvoir, est ordenné et accordé que se aucun domesticque (...) estoit bany en temps passé ou advenir par nous maire et eschevins, pour aucuns cas dont à nous appartenist la congnoissance, il ne porroient avoir retrait ou refuge ou dit chastel (Hist. dr. munic. E., t.2, 1330-1498, 519).
[10] ...pour eschiever les grans frais, missions et despens du dit procès, obvier aussi as perils, maus et inconveniens qui ou dit pais, attendue le nature et scituation d'icellui, s'en porroient ensievir, traitié est et sont les dittes parties d'accord (Hist. dr. munic. E., t.3, 1330-1500, 54).

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre