C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de plut dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Et leur dit Francisque Calue qu'il n'apartenoit mye ... Bertyn, et que ja Dieu ne plut que ilz fissent vne ytelle desloyauté ... vng tels si bons chlrs come mgr. de Bethencourt et messe Gadiffer, de les desgarnir ainssi d'vng pou de gens qui demouré leur estoit (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 18).
[2] ...ilz s'en fuirent es champs, habandonnans villes et maisons, et se logeoient en tentes et pavillons comme gens tous esperdus et deffians de salut, attendans mort et soudaine precipitation de heure a aultre. Plut toutevoyez si habandonneement et par telle superfluité que necessité les constraignoit de eulx retraire, dont aprés ne cesserent jour ne nuyt de faire processions et toutes manieres de sacrifices a Dieu pour appaisement de son yre et pour obtenir misericorde. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 99).
[3] "Plut a Dieü, dit le roy, "que vostre voyage s'adressat de venir jusques en Espaigne, car j'en seroye moult joyeulx." (Jehan de Paris W., c.1494-1495, 37).
[4] Ratureurs de parchemin. (...) Item, toutes manières de raturiers de parchemin ne pourront prendre, de la plut grant douzaine de parchemin rère d'une part et d'autre et poncer, que VIII deniers parisis (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 41).

Fermer la fenêtre