C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pleu dans la Base des Partiels 

39 attestations 
 Page /4 

[1] Premierement, vous mercions, tant humblement que povons, de par mondit seigneur le Duc, de ce qu'il vous a pleu le faire visiter par vostre ambaxade derrenierement envoyée devers luy, fournie de haulx chefz (GERMAIN, Discours outr. S., 1452, 314).
[2] Droit la a l'yssue des graces se vint ruer a genoux ledit messire Henry devant le duc en luy disant : (r)Mon tresredoubté seigneur, je vous mercye le plus humblement que je puis que a vostre tresnoble seigneurie et haultesse il a pleu de vous rabaissier tant que pour moy, povre fol et petit homme, estre venu jusques icy, qui ne vous puis valoir ne deservir l'onneur que vous m'y faites...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 160).
[3] Messire Jehan de Croy, ambassadeur du duc de Bourgogne et du daulphin, au roi de France] (r)Monsieur nous a chargé au surplus de vous faire deux treshumbles supplications et requestes. Vous savez, sire, comment vostre filz a joÿ ja longtemps de la seignourie et pays du Daulphiné et en a eu la main et le tiltre, comme encores a et ainsi comme ont eu par ci devant les filz aisnés de France. Il vous a pleu, sire, puis aulcun temps en ça prendre ledit Daulphiné en vostre main...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 177).
[4] Messire Jehan de Croy, ambassadeur du duc de Bourgogne et du daulphin, au roi de France] (r)Monsieur nous a chargé au surplus de vous faire deux treshumbles supplications et requestes. Vous savez, sire, comment vostre filz a joÿ ja longtemps de la seignourie et pays du Daulphiné et en a eu la main et le tiltre, comme encores a et ainsi comme ont eu par ci devant les filz aisnés de France. Il vous a pleu, sire, puis aulcun temps en ça prendre ledit Daulphiné en vostre main...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 177).
[5] ...a pleu a la douceur et pitié de Nostre Sauveur Jhesucrist de monstrer par vision espirituelle la façon et la valeur de cest livre a celui qui le composa quant il lui monstra ung horloge ou ologe de tres belle et de tres noble forme dont les roes estoient excellentes et les cloches doulcement sonnans. (Horloge de sapience S., c.1389, 54).
[6] et vous remercie de l'onneur qu'il vous a pleu me faire de m'avoir baillé si honnorable charge que vous avés fait, car il ne me appartenoit pas. (Rambaux Frise S., c.1451-1475, 62).
[7] ...il couvint la danse laissier, combien que mieulx leur eust pleu danser que le reposer ; sy fist lez honneurs le conte tant gentement que c'estoit ung grant soulaz et la belle de son costé pareillement (Comte Artois S., c.1453-1467, 7).
[8] Et premierement, ad ce qu'il vous ha pleu moy nommer maleureuse et desfortunee, je vous respons et confesse que je suis la plus maleureuse et la plus desfortunee creature que oncques Dieu fit naistre, mes il m'est advis que de cela ne dois estre blasmee, car il n'est creature au monde qui contre fortune puisse avoir victoire. (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 211).
[9] .. "Saichés, noble Dame, que cestuy filz n'estoit pas nostre, ains estoit de Dieu, et de sa grace le nous avoyt presté pour nous donner aulcun plaisir. Et maintenant luy a pleu d'en faire a son voulenté comme de sa propre chose..." (Belle Maguel. C., 1453, 43).
[10] Et Maguelonne (...) commença a plourer de grant joye que elle avoit en son cueur en remerciant devotement Dieu de la grace que il luy avoit fait: et qu'il luy avoit pleu que ses oroisons et ses biensfaitz ne estoient vains. (Belle Maguel. C., 1453, 54).

39 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre