C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de perdissent dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] ...est escript es fais des Rommains que, quant ceulz de Romme orent deliberé que Cartage seroit destruitte du tout, pour ce que trop estoit la condicion des Cartagiens rebelle, Scipio Basiqua, qui lors estoit consule, contresta tant comme il pot que elle ne fust destruitte, mais que on la laissast pour l'excercitement des Romains, affin que par aise ou par paresce ilz ne perdissent leur force et abilité, quant ne trouveroient à qui combatre. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 195).
[2] Mais pour ce qu'il convenoit que les seigneurs du pais ou les subgiez en la sepmaine perdissent un jour de labeur, ilz retournerent au vomite et reprindrent le dymanche a faire leur marchie. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 147).
[3] Mez, finablement, Louys et Charles optindrent, ja soit ce que ilz y perdissent grant quantité de leurs gens. Et aprés celle bataille, lez diz freres acorderent ensambles, l'an DCCCXLII, et diviserent l'Empyre ou le royaume de France en ceste maniere... (Songe verg. S., t.1, 1378, 151).

Fermer la fenêtre