C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de per dans la Base des Partiels 

71 attestations 
 Page /8 

[1] ...ne arque ni table ne riens que liens fusse ne povoit se tenir en son lieu, ains alloye per la nef a través de la gent tant se tourmentoyt la nef, et chescune foix nous penssions qu'elle versse par l'un bort ou pour l'autre. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[2] Et premièrement, ladicte cité est sur la rivière, laquelle rivière court per ung vent que s'apelle siroc, et descent envers le vent que s'apelle maistre ou entour (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 24).
[3] Aians deux natures, l'une éternelle du père, et l'autre temporelle de la mère, vray Dieu et vray homme, propre, parfait en chascune nature, non adoptif, mais en singularité de une seule personne, non passible, non mortel, per et en la divinité. (JEAN LE LONG, Lettres Khan Benoît XII, B., 1351, 352).
[4] ...monseigneur l'arcevesque de Rains, premier per de France (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 274).
[5] ...q'il vous plest a moy si mediciner de vos poignantes poudre, pur abatre l'orgoil de ma malveis char et ouster la mort char de plaies de mes menbres : c'est par goutes, per [l. par] felons et par meynte blesceure et mahainz qe vienent de vous au menbres, beau Meistres, pur medicine mult bone. (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 197).
[6] "Ha, dist il, Fortune dervee! Tu ne m'as pas esté privee. Par dessus touz m'as enhaÿ, Las! pourquoy m'as tu envaÿ? Au premier me fus bien contraire, Quant tu me feis le murdre faire Du noble conte de Poittiers, Aimery, le bon chevaliers. Je le mis mort au cler de lune, Ce fu par toy, Dame Fortune. Helas! il estoit tant preudomme Que per n'avoit jusques a Romme. Et puis m'as fait a la volee Prendre celle femme faee, Celle diffamee serpente. N'ay pas tort se je me demente..." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 234).
[7] ...le roy respondy (...) La veul je que la battaille soit faicte de l'empereur et de l'escuier estrange et que, lors qu'ilz serront entrez per a per, la querelle soit faicte par eulx deux, ainsy comme il est estably et proposé (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 39).
[8] ...le roy respondy (...) La veul je que la battaille soit faicte de l'empereur et de l'escuier estrange et que, lors qu'ilz serront entrez per a per, la querelle soit faicte par eulx deux, ainsy comme il est estably et proposé (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 39).
[9] .. "Ha, ma chiere nourrisse, est ce l'amour que vous avés en moy, de vouloir que je meure si pouvrement et que je finisse ainsi ma vie miserablement per faulte de secours. Helas, la medicine sy est prés de moy..." (Belle Maguel. C., 1453, 10).
[10] ...car les choses qui sont faites desordonnees per voulenté hastive ne sont pas all'onneur de ceulx qui les font, ne prisees de ceulx qui les entendent. (Belle Maguel. C., 1453, 12).

71 attestations 
 Page /8 
Fermer la fenêtre