C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de payee dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Justice, vous estes payee Du tresor de haulte stature, Quant Dieu vous a satiffïee De son filz pour vostre parture. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1079).
[2] Telles damoiselles sont appellees valydire, et est ung mestier qui est pire que desrober la gent, dont maintesfois on pend les larrons, et la valuidire par tout est bien venue et bien payee, boit et mangue, et ne fait que rire. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 314).
[3] ...la somme de deux mil six cens quatre vins ung franc douze solz parisis monnoye royal, laquelle par l'ordonnance et commandement de mondit seigneur lui a esté payee comptant pour prest par lui fait à mondit seigneur des le mois de novembre mil CCCC et dix neuf, en pluseurs parties par lui et par son ordonnance payees à pluseurs manouvriers, pyonniers, chevaucheurs, escoutes, espyes et autres gens, pour faire aucunes choses secrettes (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419-1420, 289).
[4] \à frere Jehan Grignart, prestre, religieulx du couvent des freres prescheurs de Saint Omer, la somme de quarante livres parisis monnoye royal, laquelle, par le commandement et ordonnance de mondit seigneur, lui a esté payee et delivree comptant pour ung service que l'en dit annuel, que icellui seigneur lui avoit ordonné dire et celebrer en la chappelle de son hostel à Arras pour l'ame de feu monseigneur le duc son pere (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419-1420, 472).
[5] \à Regnault de Givres, escuier, venu du pays et conté d'Artois, la somme de dix frans monnoye royal, laquelle du commandement et ordonnance de mondit seigneur lui a esté payee, baillee et delivree comptant pour payer et distribuer à pluseurs braconniers, varles de chiens et aultres aides qu'il lui a convenu et convient prendre pour soy aidier oudit fait de venerie pour la garnison de venoison que necessairement lui a convenu faire tant pour la venue des Englois en ladicte ville d'Arras (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419-1420, 485).

Fermer la fenêtre