C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pailles dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Après, il faut des victuailles: Froment et foins et aussi pailles, Bon vin, chair fraische et puis sallée, Aux, oignons, percil et porée, Sel, huilles, verjus et moustarde, Et vinaigre qui bien se garde, Fromages, oeufs, et du poisson, De la salade ou du croisson, Torches, chandelles a foison, Pour allumer a la maison, Noix, noisilles, figues, chastaignes, Et tout cela faut que tu gaignes. (Mén. charge mar. P.N., [1619], 194).
[2] Adonc fu estendus uns pailles gironnés (Renaut Mont. B.N. V., c.1351-1400, 829).
[3] Mont y ot granz exeques de pailles et de cire Et de belles aumonsnes plus que ne vous sai dire (Gir. Ross. H., c.1334, 281).
[4] "...Vous lui envoyerés sans nul arrestement Cent nobles damoyseaulx de noble estroictement, (...) Et cent riches chevaulx richement encelant, Cent pailles d'oultre mer..." (Galien D.B., c.1401-1500, 29).
[5] "...Il fait appareiller l'or et l'argent luisant, (...) Cent faucons tous privés et d'espreviers autant, Cent levriers, cent brachés, cent pailles d'orient..." (Galien D.B., c.1401-1500, 43).
[6] Et si ainsi estoit que le dit Raoul tenoit et esploitoit ensemble les ditz deux dommaynes de les Dobiaye et de la Broce à un gouvernement, il pourroit porter de ses fambraiz et engrès dou herbergement de les Dobiaye en la terre de la Broce, rapportant les blez, les pailles et les letières doudit dommaine de la Broce au dit herbergement de la Dobiaye sanz achaison de nous ne de noz hoirs (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 167).
[7] Et aussi, puis après ung autre espace de temps, il fit de très grandes pluyes, qui estoient choses moult contraires à ceux du siège. Pareillement eurent aussi moult à souffrir les aulcuns pour la mer qui sourdoit, et venoit souvent en plusieurs loges, d'autant qu'ils estoient tous en terre, couverts seulement de pailles et de genestres. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.2, c.1437-1464, 177).

Fermer la fenêtre