C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de orent dans la Base des Partiels 

101 attestations 
 Page /11 

[1] Et après qu'ilz orent de ceste matère parlé ensemble, ordonnèrent au chancellier nous faire expédier lettres plombées de par la Sgie adreschans au potestat de Trévise pour nous faire rendre [rendre] touttes nos dictes baghes sans coustz et sans fraiz (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 194).
[2] Quant les dames des Tartars virent que leurs ennemis se tournoient ... fuite, tantost passèrent le fleuve et s'y envairent lez fuians, si en orent plaine victoire. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 282).
[3] Raymon sert o les chevaliers, Les mes portent les escuiers; Biens orent a si grant planté Que ce fut grant infinité: Vins d'Aunis, et vins de Rochelle Qui fait eschauffer la cervelle, Vin de Thouars et vin de Beaune Qui n'avoit point la couleur jaune; Claré, romarin, ypocras Y couroit par hault et par bas; Vin de Tournus, vin de Digon, Vin d'Aucerre et de Saint Jangou, Et vin de Saint Jehan d'Angely; On tenoit grant compte de lui. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 146).
[4] Vin d'estaples et de Vïart Vindrent aprés le vin bastart; Vin de Saint Poursain, vin de Ris Orent des vins clarés le pris. L'Osaye nouveau, vin Donjon Orent des meilleurs vins le non; Et s'orent vin de previlege, Chascun en avoit en sa loge. Chascun a tout ce qu'il demande, Tant de vin comme de vïande. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 146).
[5] Vin d'estaples et de Vïart Vindrent aprés le vin bastart; Vin de Saint Poursain, vin de Ris Orent des vins clarés le pris. L'Osaye nouveau, vin Donjon Orent des meilleurs vins le non; Et s'orent vin de previlege, Chascun en avoit en sa loge. Chascun a tout ce qu'il demande, Tant de vin comme de vïande. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 146).
[6] Vin d'estaples et de Vïart Vindrent aprés le vin bastart; Vin de Saint Poursain, vin de Ris Orent des vins clarés le pris. L'Osaye nouveau, vin Donjon Orent des meilleurs vins le non; Et s'orent vin de previlege, Chascun en avoit en sa loge. Chascun a tout ce qu'il demande, Tant de vin comme de vïande. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 146).
[7] Li deux freres [Urïen et Guy] orent des enffans, Tant vesquirent qu'ilz furent grans. Moult de beaux faiz en leur temps firent Et moult de paiens desconfirent, Et aprés la mort de leurs peres, Qui estoient ambeduy freres, Les royaumes bien gouvernerent Et leurs nuysans supediterent. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 170).
[8] Lors froncist et estraint les dens. Touz ceulx qui furent la dedens Orent paour quant ilz le virent (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 227).
[9] Aux prisonniers tantost [Gieffroy] s'en vient Et moult doulcement leur demande S'ilz sont né de Norhombelande, Et quel chose meffait avoient Et pour quoy la prison tenoyent. Ly un lui dit, pour le treü Qu'ilz orent au geant deü, Qui pas ne lui estoit paiez. Gieffroy respont: "Joyeux soyez, Joyeusement vous demenez; De son papier estez planez. Je l'ay occis et mis a mort, Jamais ne vous puet faire tort. Mort l'ay je mis en verité, Le treü vous ay je acquité." (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 278).
[10] Adonc entrent au temple et en tant qu'ils orent, Jhesus se part d'eulx et s'en va devers les docteurs qui sont les meneurs de la loy. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 68).

101 attestations 
 Page /11 
Fermer la fenêtre