C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de onme dans la Base des Partiels 

27 attestations 
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[1] Oultre cella, tu doys savoir Que la fenme et l'onme marié Ont leurs deux cuers en ung lyé Et sont tous une mesme chose Sy conme la vengille glose, Ne nul ne les peult separer. (Lord. Tart Ab. L., c.1450-1465, 174).
[2] La seignorie de tout le monde, en espirituauté et en la temporalité, doit estre devers celuy lequel enseigne et adrece honme humain ad sa fin tres parfaite ; la seignourie du Pape est celle ; donques est il seigneur de tout le monde. Je preuve la mineur par ceste maniere, car la fin tres parfaite si est la felicité de l'onme (Songe verg. S., t.1, 1378, 64).
[3] Et a aucune resemblance entre les honmes et lez angres, laquelle n'est pas pour cause de la corporalité de l'onme, car lez angres n'ont point de corps (Songe verg. S., t.1, 1378, 69).
[4] Et si vous voeil mettre un exemple assez familier : un phisicien, expert en sa science, si adrece le malade a sa santé, et celle est sa principale entencion, mez a ceste fin il ne puet adrecer le malade finablement, se n'est par applicacion de remedes medicinales. Et la cognescence de cez remedes medicinales luy appartient, car a luy appartient la cognescence de la conplexion de l'onme, et la cause de la maladie (Songe verg. S., t.1, 1378, 73).
[5] ...car quant l'onme a pechié en abusant dez choses temporeles, il doit avoir recours au phisicien de l'ame, c'est assavoir au Saint Pere, ou a sez vicaires, qui le devent adrecer espirituelment a la voie de son salut. (Songe verg. S., t.1, 1378, 74).
[6] Mez l'ame raysonable de l'onme n'a mie plaine puissance sur le corps, car le corps a plusieurs operacions, lezquelles ne sont mie en la plaine puissance de l'ame. (Songe verg. S., t.1, 1378, 197).
[7] Mez, a paller moralment, ceste guerre espirituele humaine, si a son conmancement pour la repugnance, laquelle est en l'onme, entre rayson et le desir sensitif, car rayson humaine si veult un et l'apetit sensitif si veult tout le contraire. (Songe verg. S., t.1, 1378, 310).
[8] ...teulx seigneurs ou juges ne devent pas, par rayson, estre appellés honmes humains, mez devent estre appellés bestes deraysonnables, car celluy qui ne fait lez fais d'onme humain mez de beste, doit estre miex appellé beste que honme (Songe verg. S., t.1, 1378, 345).
[9] ...un astrologyen vous dira : «Tel, selon la constellacion de sa nativité doit estre pendu, ou doit estre nayé, luxurieux, larron ou murtrier, ou doit estre riche et tres puissant», toutes telles choses ont causes accidenteles et qui dependent de la volanté d'onme et, par consequant, nul honme humain n'en puet jugier, se ce n'est Dieu seulement. (Songe verg. S., t.1, 1378, 363).
[10] ...aucune foys, l'Anemi s'i represente et se ingere, quant il voit l'onme enclin a vaines inquisicions dez choses advenir, afin que il le puisse envoleper et lier en telle opynion et faulse creance. (Songe verg. S., t.1, 1378, 364).

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