C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de oeuvres dans la Base des Partiels 

95 attestations 
 Page /10 

[1] Si racompterons aucunes oeuvres de perfeccion qui sont ès Sarrasins si les dirons plus ... la confusion des chrestiens que ... la commendacion des Sarrasins. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 326).
[2] Il délivre les enchartrez, et fait moult de graces et de oeuvres de pitié, ... toutes manières de gens (JEAN LE LONG, Etat Khan B., c.1351, 336).
[3] Le roy sur les motz du chevalier respondy benignement : (r)J'en remercye beau frere, et m'y fie bien. Mes, en tant qu'il touche Loÿs, c'est une ordure de parler de ses oeuvres exquises ; et ne sçay comment il n'a honte de ses follies et mençonges qu'il treuve tous les jours et de son fait. Je n'eulx onques intention de venir ou Daulphiné, mes avoye volenté de tenir mon yver vers Molins, et y avoie fait bastir...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 61).
[4] ... [Les ambassadeurs du duc de Bourgogne auprès du roi de France] aians bien en leur souvenir leur recueil qui avoit esté estrange, ly [au duc] en racompterent toutes les manieres et les samblans qu'on leur avoit monstré, qui tous tournoient a fierté et a despit envers eulx. Luy racompterent aussy la tresconfuse et doloreuse sentence du duc d'Alenchon et la maniere de son condempner, dont l'effect leur sambloit estre une batture d'un cayeau du chien devant le lyon grant, et l'avoient bien notee, jasoit ce que moult jugerent a malvaises ses oeuvres et bien dignes de pugnition ; mes eussent bien volu que le roy, pour l'honneur du sang, ne l'eust pas scandalisé si fort (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 152).
[5] ...toutes ses deux fortunes [du roi Charles VII défunt], prospere et averse, toutes ses povretéz et grans souffrirs, toutes ses haultes et merveilleuses oeuvres depuis, meurs et vertus, qualitéz et toutes conditions loables sont comprises dessoubz [le titre de vertueux], toutes y sont integralement coucies et couvertes. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 319).
[6] Et par ainsi, se en aucuns lieux de mes oeuvres il est trouvé que je parle a l'aventure ou trop a l'ouvert ou trop clos ou trop taillamment touchant ce roy (...), je prie que ce ne me soit imputé a faveur, ne a hayne aussi, ne a quelconcque parcialité de corrage, mes soit imputé au temps et aux affaires de ce royaulme (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 323).
[7] Les autres personnes si sont qu'ilz sont de pensée si coye et si paisible et oyseuse que n'est occupation par dehors qu'elles puissent endurer, mais vivent et se delittent en regardant et remirant les oeuvres de Dieu (* *, 17).
[8] ...les oeuvres qui sont dehors (* *, 21).
[9] ...l'une des plus valables a yssir de pechié par charité, est avoir charité ou misericorde envers son proime, soit vif, soit mort, par les oeuvres de misericordes corporelles, soit par les espiritueles (* *, 167).
[10] Et n'est ja besoing que je vous loue; car vous oeuvres mesmes le tesmoignent, et tous ses nobles chevaliers et princes qui sont en ceste noble compaignie. (Belle Maguel. C., 1453, 25).

95 attestations 
 Page /10 
Fermer la fenêtre