C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de oent dans la Base des Partiels 

7 attestations 
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[1] Item, les amis oent plus volentiers cest acteur Homerus comme disant choses vraies, ce est assavoir que quant le mari et la femme sunt en concorde vers choses tres bonnes, il est neccessaire que les amis de l'un et de l'autre soient a concorde ensemble. (ORESME, Ycon. Arist. M., 1374, 844).
[2] La ruygle deffent que ilz ne prengnent point d'argent, par soy ne par aultre. Diex scet que ilz en prengnent, et par eulx, et par aultre ! Et, en especial, quant il oent lez confessions et quant ilz vont de lieu en lieu, de ville en ville, ilz ont tousjours un receveur aprés eulx, et ne devent point manier d'argent. Mez quoy ? certes, ilz le touchent d'une vergete, c'est bien gloser glose[r] leur ruigle ! (Songe verg. S., t.2, 1378, 241).
[3] ... [les lièvres] ont fieble veue et ne cloent point les yeulx et oent tres cler et ont les oreilles longues et planteureuses qui leur est chose neccessaire pour garder leurs yeulx des mouques comme dit Auisenes. Et senefie que cellui qui premierement les porta en armes estoit vng coureur et descouureur de pays sans attendre ses ennemis et d'ouyr cler par nuit, quant lumiere lui fault et que a ce estoit plus couuenable que a combatre arresteement a ses ennemis. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 472).
[4] ...mais quant les pertrias sont nez et ilz oent la voix de leur droicte mere tantost s'en vont a elle et deguerpissent leur faulsse mere. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 484).
[5] Raines ressemblent assés a la fourme d'un crapout combien qu'ilz ne soient pas de celle nature. Et sont en eux fort caquetantes quant il fait doubz temps, et sont tres paoureuses car aussitost qu'ilz oent rien ilz laissent leur caquet a faire. Et senefie que cellui qui premier les porta en armes estoit grant deuiseur et caquetoit de ses ennemis et du fait d'aultry (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 500).
[6] Les trompes et li cor que sonnent Béduin Oent en Andioche démener grant tintin (God. Bouillon R., t.2, c.1356, 156).
[7] J\éSUS. Et supposé qu'en soient mont Qui apres en oent parler Et se facent crestienner, Si ne m'en saront il ja gre, Et m'aront tost le dos tourné Sanz rien amender leur vie Pour chose c'on leur en die (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 29).

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