C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ochir dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] «Vassal, ce dist Gerart, je te dy que se tu es tant hardy de moy ozer combatre je te feray une parture telle que, se tu me peulz vaincre ou ochir, je te feray baillier bons hostages de toy livrer le chastel et la damoiselle pour en user a ton plaisir. Pareillement, se je te conquiers ou mette a mort, tu me prometteras, en moy baillant bons hostages, que tous les maulx et dommaiges que par toy et tes gens ont esté fais en la terre de la damoiselle et de ses homez, que jusques a ung denier tu le restitueras et amenderas a la damoiselle, tout ce que par raison te sera demandé [demand[é]].» (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 42).
[2] Quant la pucelle entendy l'oste, elle haulcha la pamme pour ferir l'esprevier pour le ochir et mettre a mort, se n'euist esté le duc son pere, quy osta hors des mains, en luy blasmant. Luy dist : «O ma fille, que volés faire ? Povre vengement aryés fait d'ochir cest esprevier. Riens ne vous a mesfait.» (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 94).
[3] Quant la pucelle entendy l'oste, elle haulcha la pamme pour ferir l'esprevier pour le ochir et mettre a mort, se n'euist esté le duc son pere, quy osta hors des mains, en luy blasmant. Luy dist : «O ma fille, que volés faire ? Povre vengement aryés fait d'ochir cest esprevier. Riens ne vous a mesfait.» (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 94).
[4] Gerars, que moult estoit desirans de ochir le jayant, au parfunir son poindre, retourna et fery l'adversier au pres de la ou il l'avoit attaint (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 110).
[5] Quant Gerars l'appercheu, il sailly sur luy et luy coppa les las du healme, sy luy osta hors du chief, et ne le volt ochir ne mettre a mort jusques ad ce que devant le roy et les barons euist gehy et congneu la grant traïson qu'il avoit faitte. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 144).
[6] li malfaiteurs et ciaulx de Gant et leurs alliés furent moult dolans et destourbés, et cuidoient bien gaingnier le ville et ochir les seigneurs ou cachier heurs du païs (Hist. chron. Flandres K., t.2, 1342-1383, 305).
[7] Les legistes qui proprement Mors honteuses paines meschiez Selon la grandeur des pechiez Signer souloient et scituer Vous font tous ochir et tuer (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., App., p.1358, 365).

Fermer la fenêtre