C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de occirent dans la Base des Partiels 

10 attestations 
 Page /2 

[1] Et de l... ce bouterent et entrerent dedens ledit Pont-de-l'Arche, dont incontinant ilz rassalierent sur l'ost du roy, et en ladite salie ilz occirent environ quatre cens francs archiers de l'ost du roy (* *, 97).
[2] et moult occirent et mahaignerent des hommes qui des chevaulx cheoyent (Bouciquaut L., 1406-1409, 106).
[3] et si dure escremie leur livrerent que tous les occirent (Bouciquaut L., 1406-1409, 244).
[4] Quant les gens de Gant apparceurent le malice des Galois, ilz laissierent le feu et crierent alarme et coururent sur les Galois et en occirent plus de quatre mil. (Chron. norm. 14e M., c.1369-1372, 13).
[5] ...ès dictes derrenieres assises, d'office et du consentement du dit procureur, fu commis et mandé à mestre André Belea, sage en droit, et à Jehan des Forges, advocat en cour seculiere, et à chascun d'eulx pour le tout, que il se informassent savoir si les diz freres murtrirent ou occirent le dit Alaudon (Doc. Poitou G., t.6, 1390-1403, 104).
[6] Et pour tant que les prisonniers du grant Chastellet estoient garnis d'armeures et de traict, ilz se défendirent moult fort et navrèrent et occirent plusieurs merdailles de celle commune. Mais, lendemain par feu, fumée et autre assault, furent prins, et en firent, les dessusdiz, plusieurs saillir du hault des tours aval, et lesdiz Parisiens les recevoient sur leurs piques et sur les pointes de leurs bastons ferrez et puis les murdrissoient paillardement et inhumainement. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 270).
[7] Et avec ce, oultre les aultres maulx que firent les dessusdiz engiens, occirent ung gentilhomme, rade et habille, eagié de vint deux ans ou environ (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.4, c.1444-1453, 390).
[8] ...ilz firent samblant que ledit batel fust féru en terre et qu'ilz ne peussent passer de là, ne eulz de là départir. Et meismement dix ou douze de leurs gens saillirent en l'eaue ; qui faisoient semblant de vouloir bouter ycelui batel par force du lieu où il estoit assis. Si faisoient moult fort l'embesongnié. Et alors Henry, Jehan, Richard et Thomas, véans de leurs murailles l'esbatement d'yceulx galans et la manière qu'ilz tenoient, désirans de les aler aidier et souscourir, mais non pas au plaisir d'yceulx travillans, mais pour vouloir conquerre proie, saillirent hors sans délay et coururent vers ycelui batel pour le prendre. Mais ilz furent tantost fourcloz par ceulx de ladicte embusche, lesquelz les assaillirent fièrement, et en occirent sur la place mieulx de soixante quatre. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 261).
[9] Lesquels engiens, bombarde et canons, à l'une des fois occirent le capitaine de layens, quand ilz furent jettés. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 405).
[10] ...et au moien d'icellui cry, la puissance divine les reconforta de tel manière, que, en ceste heure, se trouvèrent tous plus frais, plus nouveaux et de meilleur courraige qu'ilz n'avoient esté en nulz desdis trois assaultz ; et, par grant vaillance, occirent tous les Turcqz qui estoient entrez en leur dicte ville ; et ledit Grant Turcq se mist en fuitte aveuc le residu de ses gens (ESCOUCHY, Chron. B., t.2, a.1465, 327).

Fermer la fenêtre