C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nulx dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Et devons savoir que nous trovons plusieurs signes, car il est aucuns signes d'aucunes dignités, lezquelx signes puent porter ceulx de celle dignité, et nulx aultres ne lez puent porter, mez deveroient estre punis come fauseres, se ilz le faisoient (Songe verg. S., t.1, 1378, 290).
[2] «...Et j'estoie devant de tous mis en delais : Nulx ne c'estoit vers my ne aprouchié ne trais...» (Renaut Mont. B.N. V., c.1351-1400, 461).
[3] ...et tellement se faisoyent crémir que nulx ne se osoit mettre sur les camps ès marches où il se tenoyent. (Chron. anon. Ch. VI D.-A., c.1431, 317).
[4] Et adonc (...) fut, par les officiers d'armes, seigniffié aux grans seigneurs, cappitainnes et nobles hommes que ung chascun d'eulx selon leur estat se missent bien en point, et fussent habilliez au mieulx et le plus honnestement que faire le porroient, pour acompaingnier le Roy à icelle journée ; et aussy, que nulx, de quelque estat qu'il fust, ne enfraingnist ou trensgressast les ordonnances qui estoient faictes pour ce jour ; mais se tint chascun au lieu où ordonné lui seroit de par le Roy, sans aler ne entrechevauchier les ungz devant les autres, et ce, sur paine, à ceulx qui autrement feroient, d'estre reprochiez de leur honneur. (ESCOUCHY, Chron. B., t.1, c.1461-1472, 229).

Fermer la fenêtre