C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nullui dans la Base des Partiels 

17 attestations 
 Page /2 

[1] Et quant au regart de l'oursolle, nullui ne l'osera vendre sans le congé du roy et sgr du pais : c'est vne graine qui peut valoir biaucoup au sgr du pais et qui vient sans main mestre. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 174).
[2] ...si firent Tartres ès parties de Orient si très grant destruccion et si très grant occision que il ne espargnoient nullui, ne homme, ne femme, ne enfans (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 294).
[3] ...la matere sambloit estre assez en train et en bonne disposition de venir a joieuse fin, car le duc bourguinon n'y alloit a nulle malice ne a practique ne cautelle (...), comme qui onques jusqu'a ce jour en tout son vivant n'avoit quis encore ne fait querir moyens cauteleux ne couvers, usé de fraude ne de malice, nullui deceu ne fortrait de bon chemin (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 72).
[4] ...qui tousjours estoient ententis et occupez en saintes meditacions et par leurs bonnes euvres edifioient eulx et leur proesme. Ilz ne baretoient nullui ne bleçoient mais deduisoient leur vie en purté et en simplesse, et crucifioient et tourmentoient leurs corpz sans pitié. (Horloge de sapience S., c.1389, 81).
[5] Tant que le siecle dureroit, Le samedi serpent [Melusigne] seroit; Et qui la vouldroit espouser, D'elle ne devroit adeser Ce jour, mes se garder moult bien, Quel part qu'il fust, sur toute rien, Qu'en tel estat ne la veïst Et qu'a nullui ne le deïst. Et qui celle riulle suiroit, Mellusigne touz diz vivroit Ainsi comme femme mortelle Et pure femme naturelle, Puis mourroit naturellement Comme les aultres proprement, Que quant ilz ont vescu le cours De nature, finent leurs jours. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 273).
[6] ...le deable ne contraint nullui à pechié, mais il tue par malice de ses faulx consaulx et de mauvaises perseveracions, car la doulceur des choses qu'il met au devant si encline le cuer à ce qui lui est nuisable. (CORBECHON, Mauvais anges S., 1372, 491).
[7] Et ne dist à nullui çou que cez cuers pensoit; Mais d'iaus à pourvéir il [ le ] leur commandoit. (Hugues Capet L., c.1358, 187).
[8] Quar je ne desir nullui blasmer, Mais la vérité enditer. (Troubles Flandre P., c.1384-1385, 6).
[9] Quant véirent Chil derière le combatement, Nullui pour l'autre ne atent. Cascuns s'en fuist grant et minu. (Troubles Flandre P., c.1384-1385, 15).
[10] La n'i ara nullui couvert De kamoukas ne de velus (FROISS., Joli buiss. F., 1373, 74).

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre