C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nul dans la Base des Partiels 

1005 attestations 
 Page /101 

[1] ...car nul Crestien n'ose entrer dedans lesdictes musquées sur peyne de mort ou de renoyer la foy catholicque (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 18).
[2] Et pour ce que nul ne passe le destroict que nous nommons le bras Sainct Georges de la Turquie en la Grece, s'il n'est homme de congnoissance (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 135).
[3] ...et ne laisse passer nul ladite rivyere s'il n'est homme de cognoissance ou qu'il aye lettre du Turc (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 206).
[4] ...et lui commanda qu'il fit vng arche de bois quaré, polli, et qu'il oindroit dedens et dehors de bettuun (betuun est vng glu si fort et si tenant que quant deulx piesses de fait en sont assemblés et iointes on ne les peut par nul art desassembler si non par sanc naturel de fleur de femme, et le treuue l'en flotant ès grans lacs de Indie, sur les aygues) (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 76).
[5] ...Portugal et Espaigne et Arragon les fournyroient, pour leur argent, de toutez vitailles, et de nauires plus que nul autre pais, et aussi de pillos qui sauent les pors et les contrées. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 83).
[6] Mais quelque chose que on dist aud. Bethencourt, il dicimuloit tousiours pour cause qu'il auoit ayde d'eulx, et aussi qu'il estoit en estrange pais, et ne vouloit point que on leur fit nul desplaisir, si non en raison. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 143).
[7] Si que se nul accident vous avenoit en aucune maniere ou aucune noveleté vous estoit fette maintenent quant je seray hors de païs longtain de ma terre que sans vous esmovoir chaudement ne aster vous vueillés premierement avoir bonne deliberacion et advis et vous governer bien saigemant par avant que nul soubde esmovemant soit par vous commis ne artempté mes par bon et amoderé conseil vous regissiez serlont Dieu (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 12).
[8] Si que se nul accident vous avenoit en aucune maniere ou aucune noveleté vous estoit fette maintenent quant je seray hors de païs longtain de ma terre que sans vous esmovoir chaudement ne aster vous vueillés premierement avoir bonne deliberacion et advis et vous governer bien saigemant par avant que nul soubde esmovemant soit par vous commis ne artempté mes par bon et amoderé conseil vous regissiez serlont Dieu (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 12).
[9] Il y a XIIII journées de désers et l... prent-on les bestes dont on fait les pannes, plus qu'en nul autre païs. (LE BOUVIER, Descript. pays H., p.1451, 100).
[10] En ce pays de Orenes ont ilz une manière de nefs que ilz nomment jasse, et s'en sont les ais joins ensemble par une manière de glui sans nul fer. (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 70).

1005 attestations 
 Page /101 
Fermer la fenêtre