C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de notre-dame dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Ainsi atourna le roy son navire et tout ce qui li faisoit mestier, et prist escreppe et bourdon à Notre-Dame de Paris (COCHON, Chron. norm. B., c.1430, 41).
[2] Et si delivrerent les prisonniers de la mairie et cheulz de l'official, et depecherent les lettrez de la baronnie de Saint-Ouein, et alerent u revestueire de Notre-Dame de Rouen (COCHON, Chron. norm. B., c.1430, 163).
[3] ...pour l'offerte dudit seigneur à Notre-Dame du Ronseray, la vigille de la my-aoust derrenier passée (Comptes roi René A., t.2, 1417-1480, 421).
[4] ...la somme de quinze florins en parpillolles de France, pour donner le jour du pardon à Notre-Dame de Dons, en la caisse où se mect l'argent des pardonnances (Comptes roi René A., t.2, 1417-1480, 435).
[5] ...une loge neufve dudit Jacques Cuer, laquelle nagaires a esté construite et édiffiée en ceste ville de Montpellier et en la place devant l'église Notre-Dame de Tables, confrontée par devant en la dicte place et d'autre part en la maison de Jehan Pelegal, et d'autre part en la boticle de Bertrand Viel (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 165).
[6] ...il vouloit que le pan de mur qui se faisoit devant Notre-Dame et pareillement celluy qui tireroit devant la bouchierie fussent de grans carrons de pierre neufve, et que la viz fust si large que quatre hommes y peussent y aler de frond (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 220).
[7] Le merquedi cinquiesme jour d'aoust ensuivant, à dix heures de nuyt, fut apporté le corps dudit roy Charles à Paris, et laissé hors la ville en l'église Nostre-Dame des Champs, où il reposa jusques au lendemain, qu'il fut porté à l'église de Notre-Dame de Paris. Et y ot quatre seigneurs de la court de parlement qui tenoient les quatre cornières du pouelle, vestuz en manteaulx d'escarlache, et plussieurs autres seigneurs de ladite court vestuz de vermeil tenans ledit pouelle. (CHART. J., Chron. Ch. VII, V., t.3, c.1437-1464, 114).

Fermer la fenêtre