C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nocliers dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Il est vray que ne la mere de Egipte et de Surye, de Grece et de Ytalye, qui est appellé le mer Adriane, en chascune galée ou nave ou aultre vaissiau de mer, les patrons, comites ou nocliers, gouverneus des naviles susdis, ont une boiste qui est appellee la boiste ou aguille de navier, dedans laquelle boiste ou millieu, sur une petite pointe de metail a une petite tablete, plate et ronde, en maniere de roe, tournant assise sus ladite pointe (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 53).
[2] ...par espicial les patrons, nocliers et gouverneurs, doivent tousjours avoir en hault l'oeil au penoncel, c'est a ladicte banniere, qui mostre le vent et a cognoistre le chemin. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 566).
[3] "...Mais pour ce que les patrons et marchans, conseilliers, comistres et nocliers, les soldoyers et mariniers de la nef francoise se sont laissiez vaincre par negligence d'aler a orche et au lo des dessusdiz vens contraires, pour ce est la dicte nef et mal conduite et mal menee et aussi comme desbaratee." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 592).

Fermer la fenêtre