C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nagaires dans la Base des Partiels 

59 attestations 
 Page /6 

[1] Il fut nagaires une grant dame de la lignie des roys d'Espaigne, laquelle fu mariee au conte d'Estampes et puis aprés au conte d'Alençon, frere du roy de France, Philippe de Valoys, ausquelx Dieu faisse mercy. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 48).
[2] ... [dédicace à A. de la Salle] : je Rasse de Brunhamel, apres ce que vostre demande et peticion j'ay fait, et achievé, ja soit ce que tres rudement, le petit nupcial traictant des mariages selon les decrez et les loys, j'ay voullu en vostre faveur et contemplacion registrer et escripre par lettres et en cler françoiz une chose nouvelle faicte nagaires par adventure piteuse. (RASSE BRUNH., Flor. Elvide B.N. C., a.1456, 2).
[3] Certes, j'ay empris le voyage Dont vous parlez presentement Car je en euch le sentement Par l'estoille qui m'apparu Nagaires, se suis cy venu Et voy circuyant la terre Pour oyr, sçavoir et enquerre Ou est né l'enfant que vous dittes Duquel grans choses sont escriptes. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 36).
[4] Comment, maistre ? Juïfz nagaires Vous queroient pour lapider, Et vous ne vous pouez garder De retourner en ses assens ! (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 495).
[5] Et, par ce point, mes bons amys, Ses motz, bien en substance mis, Vous demonstrent par clere voye Ce que nagaires vous disoye, Qu'au Qu'a[u] regne du ciel acquerir Ne fault craindre le tard venir (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 596).
[6] Nagaires il nous fut compté Ung signe de grant cruaulté Que tu feiz au temple en entrant, Car, sans y toucher peu ne grant, Tu gectas hors tous les vendeurs, Les oiseliers et les changeurs, Et si tumbas tout leur bagaige. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 597).
[7] De ce figuier Que nagaires voultes mauldire : Le vela tout sec, a bref dire, Que jamais ne reverdira. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 614).
[8] «...J'ai rechut nagaires lettre de deffianche...» (Geste ducs Bourg. K., c.1410-1419, 420).
[9] combien que l'ayeul et le pere du Roy des Rommains et mesmement icellui Roy des Rommains (...) aient tousjours jusques à nagaires esté aliez aux Roys et couronne de France, et par alliances vallées par foy et serement (FAUQ., I, Pièces diverses, 1417-1420, 82).
[10] combien en oultre que nagaires le Roy ait fait audit Roy des Rommains en son royaume plusieurs grans honneurs, doulceurs et curialitez (FAUQ., I, Pièces diverses, 1417-1420, 82).

59 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre