C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de moien dans la Base des Partiels 

103 attestations 
 Page /11 

[1] Item ou moien du corps de leglise a vn compas ou quel Ioseph darimathie posa le corps nostre seigneur, quant il lot roste de la crois (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 271).
[2] Et ou moien de ce val est le ruissel ; cest vne petite riuiere que on appelle Torrens Cedron ou la ducte Cedron. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 279).
[3] En celui temps et oudit an mil CCCC soixante et ung fut rompue la Pragmatique Xanction et cetera, dont plusieurs prelas et gens d'eglise du royaulme et Daulphiné furent courcés et desplaisans, pource que leurs prerogatives furent en ce fait fort deprimées et que les finances du royaulme par ce moien aloient ... Rome. (* *, 49).
[4] Et, item, nota que touchant le fait des aides, lors et par avant ledit jour dudit cri, il y avoit ... Paris LXVI fermes au moien desquelles les bourgois et le peuple de Paris et desdiz faulxbours avoient esté tres fort traveiliés, et desquelles LXVI fermes il ne demoura et ne demeure que les VI fermes dessusdites, tout le surplus desdites fermes fut lors quitté et remis par le roy comme dit est. (* *, 60).
[5] la devant dite veufve de feu messire Pierre de Bresé (...) fut gestée hors dudit chastel, et (...) elle fut detenue et gardée pour estre baliée et livrée au roy, pource que elle estoit moien de la traïson faicte ... Rouhen contre le roy. (* *, 99).
[6] ...par le moien d'un escuier gascon (...) lequel estoit tout mignot du roy d'Angleterre. (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 97).
[7] par intercession et moien d'aucunes personnes leurs haineus et malveillans (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 162).
[8] icelui Gillebert se accorda a servir et demourer avec le dit Toustain, sans plus retourner au dit lieu de Tombelaine, et par ce moien le dit Gillebert, non sachant avoir offensé, s'en feust alé demourer sur le plat pays, et aucunes foiz a conversé avec les ennemis du roy nostre dit seigneur (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 305).
[9] Maistre Jehan de Clugny, ambassadeur du duc de Bourgogne au roi de France] (r)Et se mondit seigneur a esté receu ainsi que dit est en la maison de mondit seigneur le duc, monsieur le duc a fait son debvoir, et vous n'en debvez, sire, en toute reverence parlant, estre mal content, premierement car il est aisné filz de France, auquel mondit seigneur le duc a ce moien (...), lui doit et est tenu faire honneur et reverence...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 36).
[10] Et estoit ceste damoiselle femme d'un advocat nommé..., toute de tele condition et langaige comme estoit son frere, la plus mondaine et novelle des aultres. Si pleut moult a ceste dame son accointance et en fit grant feste, et par le moien d'elle vint en l'accointance encoires d'aultres beaucop, les plus femmes de fachon de la ville, comme de la prevoste de la ville, la Cosinote, et aultres grant nombre qui toutes se trouverent ensemble souvent et firent de grandes chieres (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 237).

103 attestations 
 Page /11 
Fermer la fenêtre