C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mirre dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Si y quist entretenement ledit chevalier, y fut receu et luy fit le conte de Mirre, capitaine de leans, bonne chiere et joyeuse, pour cause que se renommoit de la maison de Bourgoingne a qui Portingal estoit allié, ainsi que vous savez, par la ducesse mere au conte de Charolois. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 78).
[2] De moy, vray Dieu, te sera presentée Ceste coupe tres amoureusement En laquelle j'ay mis des ma contrée De mon bon mirre assez et largement Car je sçay bien qu'injurieusement Mort souffriras cruelle et violente (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 45).
[3] Alons premierement querir Ung suaire pour le poser, Et avec volray aporter Mirre et aloes a plenté Pour le corps estre preservé De toute putrefaction. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 212).
[4] ...mais en declinacion vous le oinderés de huylle de spicanardi et le pessaridrés avec mirre et sarcocole et ysope et miel et vin blanc (GORDON, Prat., c.1451-1500, VII,11).
[5] ...pas n'affiert corruption A toi [dit l'un des rois mages à Jésus] (...) Si ques en senefiance De ce et en demonstrance Mirre te doinz et te present Qui puet garder entierement Miex qu'autre rien par nature Cors humain de pourreture. (GUILL. DIGULL., Pèler. J.-C. S., 1358, 86).

Fermer la fenêtre