C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de met dans la Base des Partiels 

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[1] Ou milieu de ceste salle a une grant pigne, c'est-...-dire un pignetaire un grant vaissel l... ou on met piment et buvrage. (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 368).
[2] Puis le met on en medicine pour les riches hommes pour laschier le ventre et espurgier mauuais sanc, car il espurge le sanc mauuais et oste melancolie. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 315).
[3] Et quand naves ou aultres s'en voellent chargier, l'on le prend ... l'esquipart et le met l'on ou sacq, et le porte l'on o- on le voelt avoir (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 108).
[4] Et en ces esclaves cy, se confie le soudan totalement pour la garde de son corps, et leur donne femmes et gazalz, chevaulz et robes, et les met de jeunesse sus petit ... petit, en leur moustrant la manière de sa guerre (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 119).
[5] ...quant, en celuy pellaige ou sourgissoir, le vent se met ... grant fortune, les nefz qui l... sont s'en vont devant le port de Thênes ... secours (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 135).
[6] ...et par grace il met tous ses pechiés et offences en la pissine et galice du precieus sanc de Jesucrist espandu pour le salut de son ame, recommandant soy toujours a la Vierge Marie et a ses sains devos. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 318).
[7] Ceste vieille est ditte Paresse qui de sa congnee assomme les negligens, et est ditte ceste congnee Ennuy de bien faire. Et quant sont ainsi assommez, elle les lie de ses cordiaux, c'est assavoir Fetardie, Negligence et Lacheté et puis, quant elle a eu ainsi son homme lïé de ses cordiaux, elle lui met la corde ou col de quoy Judas se pendit : c'est Desesperation. (Déclar. Hyst. S., a.1449, 160).
[8] ...se met a regarder aulcune bonne doctrine ou vie d'un saint ou sainte et asses legierement se sent avoir doulceur (* *, 24).
[9] C'est certain que la personne en languist premierement (...), puis y met telement toute sa pensée, (...) que riens n'est aultre chose qu'elle peust penser, en tant qu'elle s'en oblie et pert tout honte (* *, 29).
[10] Il met en especial en la cinquieme partie dou dit livre comment contemplation se forme et diversifie en trois manieres; aulcune fois par ce que l'ame eslarguist et aulcunne fois eslieve plus son entendement, aulcune fois parce qu'elle l'a comme aliené ou oublié. (* *, 40).

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