C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de messire dans la Base des Partiels 

910 attestations 
 Page /92 

[1] Et celle mesme nuit, je descouvry et dis audit Messire Andrieu ma voulenté du chemin que je vouloye faire, lequel m'en eust voulentiers destourbé s'il ne le m'eust promis paravant et me mist au devant presque tous les dangiers qui me sont survenus en chemin (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 39).
[2] ...et l'appelloit on Messire Benedic de Fourlino, lequel pour l'onneur de Monseigneur me fist bonne recueillote (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 142).
[3] ...je trouvay en le voye le chivallier messire Arnaut Guillem de sainte Collome, guascon et filz du honorable chevalier que si grant compaignie m'avoit fette en Cecille comme par dessus est dit, le quel venoit au davant de moy, chassant en son oustour, si que je me mys a chasser et ne trouvames fors que ung oiseau que appellent francolin que ressemble une pardis et l'oustour le voulla et le pris (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 69).
[4] ...messire Nicolas de Sainct Genoys et son frere, et Georges Languerant du pays de Picardie avec deux autres haulendoys, fismes notre pac et marché avec ung more nommé Amet, a present truchement de Jherusalem. (Pèler. D., 1486, 380).
[5] Ce ainsi fait, et les révérences faites pour le département, me tiray par devers le chappellain du cardinal de Racanart dénommé par le pape penanchier en l'église saint Pierre, qui s'appelle messire Franchois (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 58).
[6] Et lors nostre gallée fist voille, et chenglâmes en tirant chemin ... Jarre sans voloir prendre port ... Parence, ... intencion de rataindre la gallée dudit messire Augustin Contarin (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 86).
[7] Et pour lors le patriarche dudit Candie y estoit qui est père de messire Pierre Landre ; et en icelle rue y a pluiseurs ouvriers d'escrinerie, et ne euvrent que de cyprès (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 101).
[8] L'an mille quatre cens et cincq, ou mois de may, me party, avecq monseigneur le séneschal de Haynnaut, pour aler vëoir les armes que luy, messire Jacques de Montenay, Taneguy du Chastel et Carmenien firent ... Valence la grant, devant le roy Martin d'Arragon (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 13).
[9] messire Guillaume Chartier, evesque de Paris, docteur en decret et en lois, environ VI heures devant midi celebra en l'eglise Sainte-Katherine du Val-des-Escoliers une messe du saint Esperit ... note et en pontificaulx, en grant devocion et reverence (* *, 63).
[10] messire Joce de Lalain, chevalier henoier (* *, 78).

910 attestations 
 Page /92 
Fermer la fenêtre