C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mes dans la Base des Partiels 

1726 attestations 
 Page /173 

[1] Si que se nul accident vous avenoit en aucune maniere ou aucune noveleté vous estoit fette maintenent quant je seray hors de païs longtain de ma terre que sans vous esmovoir chaudement ne aster vous vueillés premierement avoir bonne deliberacion et advis et vous governer bien saigemant par avant que nul soubde esmovemant soit par vous commis ne artempté mes par bon et amoderé conseil vous regissiez serlont Dieu (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 12).
[2] Item mes bon et parfais amix s'il estoyt ainssi comme dit est que Nostre Seigneur fist son comandemant de moy, j'ay establi, ordenné et institui et a present en celluy cas fais, ordenne et instituisse emprés moy mon vray et universal heretier Noper de Caumont (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 13).
[3] Item plus mes bons amix j'ay deputé et ordenné mon beau oncle Arnaut de Caumont et mon ben amé escuier Galhardet de Tozeux pour avoir le regiment et estre residentement guoverneurs de ma tres chere et ma tres bien amee m'amye, de mes enfans et de vous autres et auxi de toute ma terre de Guascoigne, d'Agenois, de Pierregour et de Bazadés come ceulx esquells je me confize grandemant de leurs sens, loyauté, bonne discrecion et diligence pour vous regir et gouverner paisiblement et pasciffiquemant, en vous priant que a ce qu'il vous diront, demonstraront, conseilleront et aministraront, lez vueillés aryre et estre vrays, obeïssans et les secourre et aidier se mestier en ont, comme a nostre propre persone (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 14).
[4] Item plus mes bons amix j'ay deputé et ordenné mon beau oncle Arnaut de Caumont et mon ben amé escuier Galhardet de Tozeux pour avoir le regiment et estre residentement guoverneurs de ma tres chere et ma tres bien amee m'amye, de mes enfans et de vous autres et auxi de toute ma terre de Guascoigne, d'Agenois, de Pierregour et de Bazadés come ceulx esquells je me confize grandemant de leurs sens, loyauté, bonne discrecion et diligence pour vous regir et gouverner paisiblement et pasciffiquemant, en vous priant que a ce qu'il vous diront, demonstraront, conseilleront et aministraront, lez vueillés aryre et estre vrays, obeïssans et les secourre et aidier se mestier en ont, comme a nostre propre persone (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 14).
[5] Et par semblant cas ceulx que j'ay commis et leissé pour la garde de mes lieux, plasses, chasteaux et fortelesses leur vueillez estre obeïssans et favorables en toute necessité et feire pour eulx ce qu'ilz vous comanderont et verrés estre faisable touchant le sauvacion et fortifficacion d'icelles par affin que en deffaute de reparacion et bonne diligence ne se ayent a perdre. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 14).
[6] Et si vous en avés feit a moy ne dit que ne me doye tourner a desplaisir par afin que Jhesu Crist nostre redemptor me pardonne mes pechiéz et deffallimens, ainsi qu'il pardonna ceulx qui le mirent en croix, je vous pardonne de bon cuer et de bonne foy. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 15).
[7] Et ceste eglize du saint Sepulcre est bien grande et belle et est fette d'une guize moult estrange, et il y a ung beau clouchier et hault de pierre mes il n'y a nulle campane car lez sarrazins ne le veullent. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 37).
[8] Mes le vant nous va faillir au plus grant besoing que ne povions aler plus avant et ainssi nous eschaparent lez Turcxs mescreens don estions toux malemant corrossiés, et dura l'enchaux du point de jour jusques pres d'eure nonne. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 50).
[9] ...et d'illeques nous porta a le cipté de Cathanie ou royaume de Cecille, et de Catanie nous fist courrir a une autre cipté au dit royaume de Cecille que l'on appelle Messine mes nous avions si tres malle et outregeuze fortune de vent et de mal temps que (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[10] ...mes avions le vent contre nous que nous tourna en le ditte ille de Cecille a ung chief que l'on appelle Port de Pals ou prymes port et pousemes les ancres a grant payne pour le grant vent et marour qu'il faizoit. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 61).

1726 attestations 
 Page /173 
Fermer la fenêtre