C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mectroient dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] "...Et disoient que [Charles] ne doubteent deulx tours, Ains prendroient François [ainsi] comme pastours, En prison les mectroient pour faire les labours..." (Galien D.B., c.1401-1500, 131).
[2] ...laquelle mine, veue et visitée par les dessus diz, ont dit et rapporté qu'il leur semble de prime face que la dicte mine ne vault gaires et qu'elle cousteroit plus à ouvrer que on n'en pourroit tirer, mais dient que si elle estoit leur, ilz feroient trier et séparer la dicte mine qui est de diverses sortes et en feroient faire des essaiz et celle qui trouveroient estre la plus prouffitable le mectroient en empure et que autrement ne le sauroient estimer ne apprécier. (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 325).
[3] Esquelz consaulx finablement fut conclud qu'on procéderoit contre lui [le duc de Bourgogne] en toute rigueur selon les termes de justice, et que, se il ne vouloit obéir, le Roy, tous ses vassaulx et subgetz, se mectroient sus, à tout la plus grant puissance qu'ilz pourroient finer, et yroit contre lui pour le subjuguer et tous ses aidans. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.1, c.1425-1440, 388).

Fermer la fenêtre