C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mandans dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...ou pour raison des membres mandans, c'est a dire le sang menstru vient a la marris du membre retenant, c'est assavoir de la marris, ou pour les voies moiennes par ou le sang menstru est porté a la marris (S. GILLE, Comment. A.Y. L., 1362-1365, 108).
[2] Mandans au seneschal de Poitou et au balli d'Anjou, et à touz nos autres justiciers, presens et avenir, ou à leurs lieus tenans, que il les diz abbé et convent, tant en chief come en menbres, lez singulieres personnes de la dite abbaye, leurs priourtez, eglises, homes du cors, leurs familiers et touz leurs biens gardent et deffendent (Doc. Poitou G., t.1, 1330-1333, 431).
[3] Mandans aussi, par ces presentes, à noz amez et feaulx les genz des comptes et generaulx maistres des monnoies de monseigneur et de nous, à Paris, que au dit maistre ilz facent les comptes de tout l'ouvrage qu'il a fait par le dit temps, si comme il leur apperra par les boites et papiers des diz gardes (Doc. Poitou G., t.3, 1348-1369, 283).
[4] Mandans au bailli des Exempcions de Touraine, (...) et à touz refformateurs, deputez et à deputer sur telz et semblables faiz, à leurs lieux tenans et à chascun d'eulx, que les diz supplians et chascun d'eulx il facent, sueffrent et laissent joir et user paisiblement de nostre presente grace (Doc. Poitou G., t.4, 1369-1376, 399).
[5] En vous priant et requerant aussi et mandans neantmoins très acertes et expressement, très chers et bien amez, que à telles senistres subornacions ne donnez aucune audience, et que vous conduisez et maintenez et entretenez nostre peuple de Courtray envers nous loiaument (ESCOUCHY, Chron. B., t.3, Pièces justif., 1440-1461, 412).

Fermer la fenêtre