C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de maine dans la Base des Partiels 

83 attestations 
 Page /9 

[1] Et chascun de ses filz si maine grant estat, c'est assavoir de XX ... XXX mille hommes (JEAN DE SULTANIEH, Mém. Tamerlan M., 1403, 446).
[2] Jehan, par la grace de Dieu duc de Bretaigne (...) aux recepveurs commis et ordonnez a recepvoir la traitte de vingt soulz par pippe de vin passans et issans hors des pais d'Anjou et du Maine (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 212).
[3] Et dist celuy de Dunois que le roy incontinent luy [audit de Clugny] envoya l'evesque de Constance pour luy tout communiquier, et qu'on auroit honneste responce, disant aussy que de lui meismes ladicte proposition luy sambloit bonne et bien humble, au surplus que devant le conte du Maine et luy ledit de Clugny deist sa creance en faisant narration de toutes les choses communiquees aveuc les deputéz. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 55).
[4] Lesquelz contes, aprés qu'ils eurent fait retraire ung petit cely de Clugny et que ung peu avoient tenus conseil ensamble, lors cely de Dunois, par l'adveu du conte du Maine, dist... (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 57).
[5] Lors furent lesdis ambassaeurs menéz a cop par le conte du Maine, Dunois, marissal et ammiral en l'hostel dudit conte du Maine, et la disnant furent haultement festiéz et receus et conjoÿs de toutes bonnes et amies chieres en samblant de dehors. Dont aprés disner, et aprés maintes et longues devisez ensemble, furent ramenéz ariere a la court du roy en la meismes salle du matin (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 74).
[6] Lors furent lesdis ambassaeurs menéz a cop par le conte du Maine, Dunois, marissal et ammiral en l'hostel dudit conte du Maine, et la disnant furent haultement festiéz et receus et conjoÿs de toutes bonnes et amies chieres en samblant de dehors. Dont aprés disner, et aprés maintes et longues devisez ensemble, furent ramenéz ariere a la court du roy en la meismes salle du matin (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 74).
[7] Quel nom doncques lui [au roi Charles VII défunt] imposerons nous, o vous les inspecteurs des choses ? Lui attribuerons nous le tiltre de diligent par ce que diligence est mere de richesse, espoenteresse de fortune, et qui seulle vainct et maine affin toute difficille oeuvre ? Qu'en direz vous, vous ses familliers qui savez de ses explois, qui avez veu sa dilligence et activité en employ de temps, et la ou sa dure fortune a esté amollie en sa labeur et sa gloire renee ? Se le nom vous semble condigne a ses fais, imposez moy silence ; ou, se je le puis reprouver non souffire a sa dignité, ottroiez moy ascout (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 318).
[8] ...adversité non, car elle la desire comme celle qui maine a Dieu et qui expurge et endoctrine l'ame et la fait samblable a Jhesucrist son amy qui fu tous plains de tribulation; la recoit comme le certain signe que son ami Dieu l'aime quant il la visite et daigne chastier. (* *, 41).
[9] Je n'ay cure de consolacion qui me tolt conpunction, ne je ne affecte point contemplacion qui me maine en elacion. (Internele consol. P., 1447, 35).
[10] Resiste au commencement a ton inclination, et delaisse ta mauvaise coustume, que petit a petit elle ne te maine a plus grande difficulté. (Internele consol. P., 1447, 296).

83 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre