C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de levans dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...et par ainsi il appert que ilz sont en esté et en yver depuis soleil levant jusques a soleil couchant 6 signes levans et les autres 6 signes couchans ; et par ainsi il appert que quant le soleil est au premier point de cancer, les 6 signes qui se lievent a celle journée mectent grant temps a lever et les autres 6 opposites aussi grant temps a eulx coucher ; et le contraire est des autres quant le soleil est en capricornus. (FUSORIS, Astrolabe P., c.1407-1412, 118).
[2] Les hommes du Roy ne sont pas tenuz de respondre aux cemonces des barrons ne des valvasseurs si ilz ne sont levans et couchans aux cours du chastel, et si ilz ne tiennent d'eulx (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.2, 1437, 149).
[3] Pour les quelz cas le dit exposant est detenu prisonnier en la prison du prieur de Sovigné, membre de l'abbaye de Saint Maixant, du quel prieur les diz mariez sont subgiez levans et couchans. (Doc. Poitou G., t.5, 1377-1390, 177).
[4] ...quant à ceste loyal draperie faire, nous avons franchis et francisons lesdis domorans, habitans, couchans et levans et nul autre de ladicte ville. (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 46).
[5] ...volons nous et ottroions que lidit demorans, habitans, couchans et levans eslisent et prendent de leur cohabitans, (...) un, deux ou trois, ou tant qu'il samblera bon asdis ceux de la loy, preudommes manans continuelment avoecques eauz, et nul autre si que dit est : liquels esleus pris examineront lesdictes draperies en bonne foy comme loyal preudomme et en seront si come wardeur (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 47).
[6] ...le procureur de nostre amé et feal Jehan de Lezay, chevalier, (...) pour ce que icelluy suppliant et les père et mère dudit deffunct sont ses hommes levans et couchans en toute justice et juridicion, a mis icelluy suppliant en procès en sa court et assise dudit lieu de Maroys, et ilec s'efforce à cause de ce vexer et travailler ledit suppliant (Doc. Poitou G., t.10, 1456-1464, 172).
[7] Et après les dis des Estatz, assavoir les gens d'église, par l'appocicion de la main à la poitrine in verbo sacerdotis et les aultres, levans tous la main en hault et contre le ciel, ont promis et juré cy en après estre bon et loyaulx envers le Roy (Archives servit. Louis XI T., 1451-1481, 121).

Fermer la fenêtre