C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de imparfait dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] Et pource que lesdites responces du roy semblerent au conseil conclurre en negative, ou ausmoings le roy vouloit que mond. seigneur de Berri et ses aliés declarassent plus ... plain particulierement leur entencion sur chascun article et les fins o- ilz vouloient venir, sens faire leurs demandes si grandes ne si confuses, pour cedit jour de vendredi tout demoura imparfait (* *, 75).
[2] ...pour monstrer qu'il nous convient faire, avant que nous aions parfaitement l'amour de Dieu. Car il nous convient monter de imparfait au parfait par moien. (* *, 26).
[3] Car homme, s'il n'est imparfait, Doit amer cil qui bien luy fait ; Et dont, se le peuple apparçoit Que de par nous la mort reçoit Sans tiltre, sans discucion, Sans tesmoings, sans probacion, Je vous dis soubz correction, Mendre bien de nous en tendra. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 418).
[4] Actendu le fait, Tout mon bien parfait Seroit de le voir Pour estre reffait De mon imparfait : A ce veulx pourvoir. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 474).
[5] Et ycestes choses, par le jugement des hommes, appetissent moult le degré et auttorité du sexe femenin : car ilz veullent dyre que de tant comme un corps est plus imparfait de quelque chose, de tant est reprimé et appetissié de sa vertu (CHR. PIZ., Cité dames C., c.1404-1407, 673).
[6] Car en toutes bestes le faon ou le fruit des joennes est imparfait et sunt generatives de femelles. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 332).
[7] En pechie y naist [le pèlerin] imparfait, Injuste, defourme et lait, Sens vertu et en carence De tout avis et science (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., c.1355-1358, 225).

Fermer la fenêtre