C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de icelli dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] ...ung certain beffroy et deux clocques en icelli pour les necessitéz, sceureté et ralianche des bourgois et habitans de nostre dicte ville de Bethune es cas de peril de feu, d'assault, de faict de guerre ou aultrement, scitué et assis au marchié de nostre dicte ville de Bethune entre notre halle aux draps et les maisons de notre dicte ville (Hist. dr. munic. E., t.2, 1330-1498, 137).
[2] ...faire et ediffier en icelli beffroy une aurloge pour souner et baillier memoire des heures de jour et de nuict, sy comme il est en plusieurs lieux et aultres bonnes villes (Hist. dr. munic. E., t.2, 1330-1498, 137).
[3] ...autres ouvrages ordennés estre fais au clos des galies pour nostre dit seigneur [seigneur] et pour icelli bois carchier et descarchier dedans ledit clos, en telle maniere que l'en lui trouvera cabestent et cordail a metre icelli merrien a terre (Clos galées Rouen M.-C., t.1, 1330-1418, 227).
[4] ...autres ouvrages ordennés estre fais au clos des galies pour nostre dit seigneur [seigneur] et pour icelli bois carchier et descarchier dedans ledit clos, en telle maniere que l'en lui trouvera cabestent et cordail a metre icelli merrien a terre (Clos galées Rouen M.-C., t.1, 1330-1418, 227).
[5] ...ainsi que il faisoient ou relioient illec une cuve, queue ou tonnel, et que le dit Pierre tenoit sur un cercle un petit maillet, et que le dit exposant feroit d'un plus grant maillet sur le maillet d'icelli Pierre, pour chacier et mettre aval le dit cercle et estraindre le dit vaissel, le manche du maillet du dit exposant en ferant fort d'icellui sur le maillet du dit Pierre (Doc. Poitou G., t.5, 1377-1390, 139).
[6] ...Jehan Beuvet et autres en sa compaignie, sanz ce que oncque le dit exposant leur eust rien meffait ne delinqué, prindrent ycellui exposant qui seoit sur une forme ou banc en la maison où la dicte confrarie avoit esté lors faite, et par maniere de blasonnement, de injure ou autrement, et oultre le gré et voulenté d'icelli exposant le prindrent et le mistrent en une moyau ou cuve (Doc. Poitou G., t.5, 1377-1390, 328).

Fermer la fenêtre