C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de icelle dans la Base des Partiels 

1177 attestations 
 Page /118 

[1] Item saillant d'icelluy guolf de Lion il avint ung jour de dimenche a eure de midi le XIIII jour de may pluseurs dalfins vindrent pres de la nef et le patron d'icelle lez tira d'une lance a ung fer branqu liee a ung cordell et en ferut ung qui fut mis dens la nef (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 26).
[2] Et y a en icelle cité de grans barons et la principalle ville est nommée Digon qui n'est pas cité et sont les cités d'icellui nuement au roy. (LE BOUVIER, Descript. pays H., p.1451, 44).
[3] ...J'ay mis paix en toutes les parties de la chrestienté et après ay nourrie icelle de la gresse de froment, c'est ... dire du precieux sacrement de l'autel. (GERMAIN, Discours outr. S., 1452, 316).
[4] En oultre, le dit souldan, eslevé par orgueil, se fait nommer estoille de la secte de Mahommet, protecteur d'icelle seigneurie, des trois temples du monde, de Salomon, du Saint Sepulcre, et de la Mesque, en Arabe, o- gist la charrongne de son Mahommet. (GERMAIN, Discours outr. S., 1452, 325).
[5] Et quant les freres veullent aux pellerins donner, comme de coustume est, des paulmes, qui sont noires comme se ce fussent poyntes nayves en icelle roche (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 93).
[6] Et en tournant vers la porte de la dicte eglise, et contre ung lougier d'icelle, veismes le sepulcre de David ou les Crestiens n'entrent point (Pèler. D., 1486, 352).
[7] ...et en l'autre fenestre et le lieu de main senestre ou longuement reposa la moictié de la digne et vraye croix de Nostre Seigneur que Saincte Helene apres l'Invention d'icelle croix, y mist, et l'autre moictié bailla a Constantin son fist, ainsi qu'il est contenu en sa legende (Pèler. D., 1486, 355).
[8] Puis, au meillieu d'icelle chappelle et au pavé d'icelle, est ung rondeau de pierre de marbre, ou la endroict miraculeusement, par la resuscitacion d'un corps mort fut cogneue et distinguee ladicte vraye croix de Nostre Seigneur avec celle des deux larrons (Pèler. D., 1486, 355).
[9] Puis, au meillieu d'icelle chappelle et au pavé d'icelle, est ung rondeau de pierre de marbre, ou la endroict miraculeusement, par la resuscitacion d'un corps mort fut cogneue et distinguee ladicte vraye croix de Nostre Seigneur avec celle des deux larrons (Pèler. D., 1486, 355).
[10] La nef d'icelle église est bancquié et painte d'or et d'azur bien richement. (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 6).

1177 attestations 
 Page /118 
Fermer la fenêtre