C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de humaine dans la Base des Partiels 

155 attestations 
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[1] ...et soit benoite, saintefiee et consacree du precieux corps et du precieux sanc nostre seigneur Ihesu Crist, ou il ly plaisoit soy envmbrer en la vierge Marie et char humaine prendre et nourricon (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 229).
[2] Dieu, toutesfois, ne veult pas ainsy purement faire avec nous supernaturelement, mais il veult que par maniere humaine nous labourons et faisons nostre salut, et que pas ne soyons oiseux mais que nous nous excerçons et soyons comme coadjuteurs de Dieu, comme dist saint Pol. (Traité S. Sacr. B., c.1451-1500, 156).
[3] Item pour ce qu'il est impossible de mettre les cas survenans et inopinables de l'agonissement et de l'eure de la mort de creature humaine, come desus est assés desclairié, le povre pelerin recommande le remanant de sa vie et sa mort a la debonaireté du doulz Jhesus (MéZIèRES, Test. G., 1392, 319).
[4] Et pourtant la divine Sapience qui tousjours est songneuse du sauvement de toute humaine creature, en desirant d'amender la vie des diz esleus et en voulant oster et aneantir tous vices de leurs consciences, veult et entent en ce livre principalment ralumer les estains, renflammer les refroidiez, les pecheurs resmouvoir, les mal devots a devocion rappeller et promouvoir, et les endormis par negligence a l'estude des euvres vertueuses esveiller. (Horloge de sapience S., c.1389, 54).
[5] ...la Divine Sapience est tousjours soigneuse du sauvement de toute humaine creature (Déclar. Hyst. S., a.1449, 136).
[6] ...et en ceste contemplacion semble que les philosophes mettoient la felicité ou beatitude humaine. (* *, 19).
[7] ...aucunes operacions sont qui de soy mainnent creature humaine a sa fin qui est sus sa nature, comme est la vision clere de Dieu et sa dilection (* *, 166).
[8] Mets au derriere sapience terrienne et toute humaine et propre complacence. (Internele consol. P., 1447, 167).
[9] Car toute glore humaine, tout honneur temporel, toute haultesse humaine comparee a ta glore eternele n'est que vanité et sotie. (Internele consol. P., 1447, 188).
[10] Car toute glore humaine, tout honneur temporel, toute haultesse humaine comparee a ta glore eternele n'est que vanité et sotie. (Internele consol. P., 1447, 188).

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