C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de haye dans la Base des Partiels 

33 attestations 
 Page /4 

[1] ou contempt et despit desquelles parolles et force que lui faisoit le dit Harace d'emporter partie de la closture de sa dicte haye contre sa voulenté, le dit suppliant tempté de l'ennemi fery le dit Harace de la dicte hache un cop seul par la teste (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 232).
[2] Un pere de famille feu, Qui jadis sa vigne planta Et d'une haye l'environna, Fouÿt ens, et y fist asseoir Une tour et ung beau pressoir, Et le loua a laboureux Pour le gouverner tout par eulx (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 601).
[3] Prenez moy beaulx bastons de haye Ou voz juysarmes a revers, Et frappez a tort et travers Sy tost que le verrés rester. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 710).
[4] Mon signeur, je vous dirai : vous chivalcherez tout droit par cest chemyn, et quant vous venrez - vel vendrez - ou valaye, vous verez un poy devant vous un haye, et là vous trouverez deux chemyns et une crois. (Man. lang. G., 1396, 52).
[5] "...Et pour especiale penitence, corespondant au contraire de vostre ardant et male volunte, je vous laissë, dist la royne, "vostre ennemie, celle que tant avez haye, appelle pauvrete, non pas d'esperit, laquelle de vostre part sera trop bien accompaignee d'orgueil, d'avarice et de murmuracion et d'envie, comme jadis je laissay aux Gregois apres le scisme conforme..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 275).
[6] "Ceste haye, bien espineuse comme dit est et forte par telle maniere que les renars, goerpilz et ysangrins ne la puissent trespercier, doie estre faicte et bastie de nouvel..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 303).
[7] Item, ont et doivent avoir en laditte foraist et auxy en ychelle coste, le pasturage pour toutez leurs bestez, excepté chievres, et auxy excepté les hauls deffens, ch'et à savoir la haye de Saint Chaux, le chemin Baudry et les haultez hayez (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 80).
[8] Pour lesquelles franchises et usages dessus desclarés, ledit escuïer et ses successeurs sont tenus faire une perche et ung quartier de perche de closture, quant sommé en sera, en la Haye du Mor. (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 86).
[9] Pour lesquelles franchises dessus desclarées, les dessus nommés sont tenus par chacun an à closre et hayer une perque et le quart d'une perque de la Haye du Mor, quant il plest au prince ou à ses gens à y cachier (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 105).
[10] Item, pevent cueillir la veille de Notre Dame my aoust, nonne sonnée, en ladicte forest, es essars, en taillez et en deffens, pommez, poirez, mellez, cormez, alizez et prunelles, et tout autre fruit, et à toutes heurez de jour, soit à jour de dimenche comme autrement, hors la Haye le Conte et la Haye Richier, reservé glan et faine. (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 234).

33 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre