C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de habundance dans la Base des Partiels 

20 attestations 
 Page /3 

[1] De celui naporte on point en ce pays, car ilz le retiennent pour euls, pour ce que cest le meilleur et de plus atrempee nature que le noir ne soit, et si nen y a mie si grande habundance de blanc que de noir. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 325).
[2] habundance de tous vivres et de tous aultres biens en grant largesse, tant biens fortunes comme biens moraulz. (* *, 94).
[3] ...diligaument adminstera a un chascun ce qui li sera neccessaire, a ce que noz combatans en Dieu par famine et povrete ne deffaillent en bataille ou par habundance de richesse contre leurs souverains se rebellent ou rechalcitrent. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 82).
[4] Dit nostre Sauveur Jhesucrist quod ex habundancia cordis os loquitur, de habundance de cuer la bouche parle. (* *, 127).
[5] Et donques cité est pluralité de maisons et de heritages et de possessions en habundance de bien vivre. (ORESME, Ycon. Arist. M., 1374, 808).
[6] mais, de telle matière doit estre compétente habundance ou pays. (ORESME, Monnoies W., c.1365, XI).
[7] Où ces deux métaulx ne peuvent souffire ou trouver ne se pevent en habundance compétente (ORESME, Monnoies W., c.1365, XI).
[8] En oultre, il n'est pas expédient ne politique que telle matière, c'est assavoir, or et argent, soit en trop grande habundance (ORESME, Monnoies W., c.1365, XIII).
[9] Car se le honorableté est establie et determinee a certaine mesure selon le temps present et que par ce, un petit nombre participe ou princey en olygarchie et aucuns moiens ou de moien estat en commune policie, et que apres ce une fertilité ou habundance de biens est faite pour cause de paez ou pour aucune autre bonne fortune, adonques avient souvent que les possessions sunt faites dignes et que le honorableté est multipliee en tant que touz participent en tous princés. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 221).
[10] Et donques l'en doit artificier et considerer subtilment comment habundance sera faicte durable a la multitude... (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 267).

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre