C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de habitacions dans la Base des Partiels 

12 attestations 
 Page /2 

[1] Auquel pays et par les desers sont les Arabes, qui ne ont habitacions nulles, et vivent ç... et l... comme bestes et gens sauvaiges et ne menguent que chairs de très mechantes chievres et bien peu, et aucun peu de pain, ou fouace cuitte soubz les cendres (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 88).
[2] Les autres meurent en tant de manieres en leurs propres maisons ou habitacions qu'il seroit impossible du recorder, excepté encores ceulz qui meurent par glaive ou par mort accidentele. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 307).
[3] ...ou temps du second aage lors que la lignee neptunis regnoit en marche chevalereuse es habitacions aysiees quant pour cause de la fille electte transportee par le pastour mescogneu. vindrent les hoirs des fremis chevauchans chevaulx de bois a tout force darmes furent par lescu de barat a la fin vaincueurs (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 77).
[4] Et a la prore devant avoit ung grant chastel en haulte qui bien estoit garniz pour deffense et offense. Encores, au millieu de la nef entre [entre] la pompe et la prore, et chasteaux des costez, avoit certains habitacions et offices pour toutes manieres de gens neccessaires a la nef, c'est assavoir pour marchans et bourgois, pour gens de tous mestiers, et pour laboreurs de divers laborages. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 538).
[5] les engyns ove les grosses pieres debriserent les toures et les fort mures, esglises, clochers, fortz sales, beaus mavautyes, et riche habitacions, par tot la dite cyté de Torneye. (Chron. London A., c.1350, 79).
[6] ...que les habitans de la ville de Franchise, alias Arras, (...) puissent franchement retourner à leurs maisons et habitacions, faire leurs marchandises, mestiers et stilz (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 12).
[7] ...les occuppeurs des dites maisons et habitacions (Hist. dr. munic. E., t.3, 1330-1500, 508).
[8] ...en faisant ladicte visitacion, ayeons, comme dit est, les villes devant dictes trouvé inhabitées et sy que toutes desnuées de peuple et les aucunes du tout en tout inhabitée, en telle maniere que sont venues en bois et buissons, les maisons, granges et habitacions encheues en ruyne et desolacion (Trés. Reth. L., t.3, 1415-1490, 276).
[9] A l'occasion desquelles choses pluseurs et en grant nombre de noz subgietz, et singulierement marchans et laboureurs, ont delaissé et delaissent de jour en jour leurs marchandises et labouraiges et propres habitacions, et vont pluseurs d'iceulx marchans et laboureurs demourer hors de nostre obeissance, lesquelles choses sont importables à nos diz subgietz et en grant prejudice et dommaige de nous et de la chose publique de nostre royaume. (Doc. Poitou G., t.8, 1431-1447, 3).
[10] Et pareillement à l'autre costé vers Baudimont et vers la cité, furent ars et démolis tous les faulxbourgs, où il y avoit très grant circuit et habitacions de très notables édifices, tant hosteleries comme autres lieux, qui tous furent ars et destruis à la confusion et dommage des habitans d'iceulx faulxbourgs. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 23).

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre