C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de guaires dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] ...ce ne sont que deux tours quarrées encloses de murs, l'une sur la roche ditte et l'autre sur les champs plus arrière, dont en l'une ne en l'autre, n'y a guaires de beauté ne de bonté, fors tant qu'elles sont gardées de Sarrasins contre Cristiens. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 156).
[2] Item, quant a la coustange, je croy que, se les parens regardoyent bien ce que les filz leur coustent (...) ilz ne trouveroyent guaires plus d'avantage es filz ne que es filles. (CHR. PIZ., Cité dames C., c.1404-1407, 805).
[3] Ne demoura guaires apprez, que le grant porte fut ouverte, par laquelle sailly ung monstre en luiton, mout estrangement deffiguré ; car il estoit depuis le faulx du corps en bas, comme les jambes et les piez d'un grifoin velus et grandes ongles, et depuis le faulx en amont, en fourme d'homme. (ESCOUCHY, Chron. B., t.2, a.1465, 143).
[4] Soutainnement me rendormi Et n'avoit guaires que tourne M'estoie sus l'autre couste Un autre songe ressongai (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., c.1355-1358, 2).

Fermer la fenêtre