C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de gisans dans la Base des Partiels 

22 attestations 
 Page /3 

[1] Et ne cuidiez mie que ie die truffes ne menconges, car ie vi roseaux gisans sur la riuiere de ce lac, des quels XX. de nos compaignons ne pouoient vn porter ne leuer en haut de la terre. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 338).
[2] ...droit cy ont ouvré labeur et vertu de corps, diligence et aguet d'engin, force d'omme et proesse de cuer avecques sens, lesquelles toutes choses ensemble gisans en humain exploit, sans tempter Dieu, ont donné a ce roy victoire sans miracle, mes par nature. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 317).
[3] En passant devant la piscine La a fait de miracle ung signe, Car ung qui la estoit gisans Il y avoit XXXVIII ans A donné sancté et gary (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 96).
[4] Tirans, prenés moy tost Concorde, Qui envers moy a prins discorde, Et soit contre terre gettee Et puis illec soit assummee De grans plates de plomb pesans. Je la vueil voir morte gisans En ceste heure, c'est ma plaisance. (Myst. st Laur. S.W., 1499, 263).
[5] «... - Guilliam, deschausez vous tost et lavez voz jambes, et puis les ressuez d'un drapelet et les frotez bien pour l'amour des puces, qu'ils ne se saillent mye sur voz jambes, car il y a grant cop gisans en le poudre soubz les juncs». (Man. lang. G., 1396, 86).
[6] Pour cause de brefvete il n'est mestier du demoustrer, car la playe est toute notoyre, et les sergens ravissables et les coystes qui sont prinses dessoubz les femmes gisans, et les pauvres creatures qui s'en fuient du royaume emportent le testmoingnage. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 365).
[7] ...notre receveur avoit fait lever et emporter certains fagos qu'il disoient appartenir à la dicte ville et qui avoient esté coppés sur le creste des fosséz de la forteresse de icelle, et ensement, avoit levé ou fait lever les rois gisans es fossés de la dicte ville, lesquels fossés et toutes les esqueances eulz dient appartenir à la dicte ville et encores les detient. (Hist. dr. munic. E., t.3, 1330-1500, 441).
[8] ...le fief de Faerlin, gisans ès parrosses de Fretin, Lesquin et Avelin et ès parties d'environ, contenans siept bonniers et un quartier de tière ahanaule ou environ, gissans en pluisseurs pièces ès dis terroirs (Hist. Lille T., t.2, 1330-1500, 479).
[9] De Pierre du Bos, bailli et receveur de la seignourie, explois et hommaiges de Tenremonde, gisans es chastellenies de Lille, Courtray et du Tournesiz, pour son rest de ladicte Renenghe (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 28).
[10] ...pour laquele rente et en about d'icelle ledit Bauduin a baillié cinq bonniers de terre gisans en icellui terroir (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 45).

22 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre