C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de gent dans la Base des Partiels 

507 attestations 
 Page /51 

[1] ...ne arque ni table ne riens que liens fusse ne povoit se tenir en son lieu, ains alloye per la nef a través de la gent tant se tourmentoyt la nef, et chescune foix nous penssions qu'elle versse par l'un bort ou pour l'autre. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[2] ...(r)Sachiés freres que nous avons commandement du cady et du meliolech que nous vous tuons, mais certes nous le faisons moult enuis, car nous savons que vous estes bonne et sainte gent...» (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 78).
[3] ...ce me semble une des greigneurs merveilles du monde comment tant de gent peuvent estre gouverné manant ensemble, et non pour quant y a entrées grant marchié et habondance de tous biens, de pain, de char, de ris, et aussi de vin, lequel ilz tiennent ... très noble buvraige et le nomment Bigum en leur langaige (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 301).
[4] Ces Pymains sont petite gent. Ilz n'ont que III espans de long. (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 346).
[5] Et aussi comme en la fin de .IIJ. anz ou de .IIIJ., il va a ce bois et l'avironne avec sa gent (VIGNAY, Merv. Terre Outr. T., c.1331-1333, 70).
[6] Ceste gent, dont ie vous parle, il ne courtillent ni ne labourent point en terre (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 263).
[7] Si ne peurrent passer, car li dus de Ostriche avec ses autres voisins leur dénéa le pas, si que ly chevetaynes de celle bataille des Tartars y fut noiés avec très grant cantité de sa gent. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 293).
[8] ...li roys veist tous les jours sa gent mourir, tant par la plage comme par les ennemis, et son povoir amenuysier et aler ... nient, si ne se voult il oncquez flequir. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 296).
[9] ...nous servans de dieu, gens chrétiens, gent de religion et prescheurs de la foy de dieu et qui de loingtain pays estiesmes ... eulz venuz pour la cause de leur salut, que nous avoiens esté ainsi villenés. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 322).
[10] Ces nestorins sont plus de trente mille demourans oudit empire de Cathay, et sont trèsriche gent, mais moult doubtent et crieinent les crestiens. (JEAN LE LONG, Etat Khan B., c.1351, 345).

507 attestations 
 Page /51 
Fermer la fenêtre