C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de former dans la Base des Partiels 

18 attestations 
 Page /2 

[1] ...et si ensi poeit estre, douz Sires, adonqes vous vorroie requere q'il vous pleust de vostre tresseintisme grace de me former et faire un novel coer de celuy precious sank qe par si grante gobetz vous cheierent hors del benoite costé ; et si grandes estoient bien les dites pieces de sank qe a vous, tresdouz Meistres, ne serroit mye meistrie de une de meyndres de me faire un tout novel coer (HENRI LANC., Seyntz medicines A., 1354, 186).
[2] ...le psaultier enhorte tout cuer devot former son Canticordum par la similitude des instruments de par dehors. (* *, 129).
[3] Combien que le cuer seulet et ravy comme dit est, et tellement joint a Dieu et enamouré de luy et par esperance eslevé, ne puisse former icelle voix de soy ne de sa nature ou substance (* *, 135).
[4] ...l'esperit et l'entendement apparcoivent bien la voix et l'oyent, seule et divine, qui se chante en ceste partie volative, jassoit ce que icy ne la puisse chanter ou former ne clerement regarder comme sera en paradis (* *, 137).
[5] Hé! que tu es couhart et nice! Amander? Pourquoy? Pour le batre? Et qui se fust osé embatre De prandre ung des serviteurs Qui sert en l'ostel de Pluseurs? Oy, dea, oy! c'est bien dit, Gauthier. Sy hardy, barbe de former, De t'en dire pis de ton non! (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 174).
[6] ...Dieu et nature à le former n'avoient rien oublié. Il estoit grand, bien fait et bien compassé de tous membres; de moeurs et de vertus estoit tant orné et paré (Faits Lalaing K., c.1470, 9).
[7] Nous convient de l'autre cousté Aller former ung siege clos, Les tenir en captivité Et comme prisonniers a nous (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 231).
[8] En lhonneur de celuy seignour Qui toutes choses voulut former La Messe veulx aller chanter (Myst. st Martin K., a.1500, 353).
[9] Mon pere, en qui tout bien habonde Et soubz cui haulte providence Le monde prent sa gouvernance Et nature son fait conduyt, Le terme est ja comme desduyt Et le temps bien pres revolu Que vostre bonté a voulu Former une conclusion Au fait de la provision De mes disciples bien améz (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1053).
[10] ...la triestesse qui me meust Torner en larmes ne se veult, Que mon tormant plus fort empire ; Par quoy je desrons et dessire Mes mains, et mes cheveux detire, Pour le cas que mon cueur acueilt, Dont je plains et pleure et souspire, Et sont mes regards former d'ire Et desespoir que me recueilt ! (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 118).

18 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre