C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de for dans la Base des Partiels 

21 attestations 
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[1] Messeigneurs, voicy ung Anglois Que nous avons pris la dehors, Lequel, ainsi comme je crois, Pour les François fait bon rappors rappor(t)[s] Pour sauver sa vie ou son corps, Pour quoy il le fait, je ne scay, Mais dit de vray et se tient fors for(t)[s] Que Sallebry est trespassé. (Mist. Siège Orléans H., c.1480-1500, 192).
[2] PILATE. (...) Les Juifz dise que filz de Dieu se fait, Mais je n'y voit nunlz mesfait Pour quoy l'on le doit en croyx pandre, Ne je ne l'a veuz en rien mesprandre, Quar monlt for le defferoye Se je grant rayson n'y trovoye. (Pass. Autun Biard F., 1470-1471, 95).
[3] Or parle JHESUS a seint Jam. Jeham, ne vous defestes si for ! Ansi serra que je le dist. (Pass. Autun Roman F., c.1401-1500, 176).
[4] Certain est que mon frere Atreus qui me avoit for banni du royaume de Micenes par force et violence soubz ombre que je eusse couchié avec sa femme (PREMIERFAIT, Cas nobles hommes G., 1409, 140).
[5] Car, se vous le faitiés, il ne faudret, for clorre lez portes dez princes et juges seculiers, lez loys et lez constitucions dez Inpereurs et dez Roys mettre au nient et effacer de leurs livres, et de touz poins lez raser, et que voz Decretales et Decrés soient, par tout le monde, essaucés. (Songe verg. S., t.1, 1378, 29).
[6] Conment, donques, osa onques aucun Impereur, ou temps passé ne au jour d'uy, atempter ne si folement ymaginer d'avoir aucune signorie ou souveraineté sur celuy qui est seigneur establi, en la temporalité, de Dieu le Pere, et sanz souverain, se ce n'est Dieu seulement ? Certes, c'est faire contre la Loy naturele et divine en laquelle il est dit que nul ne doit faire a aultruy for ce que il voudret que l'en luy fait (Songe verg. S., t.1, 1378, 51).
[7] Et ne pour tant, la mercy Dieu, le roy de France est en possession de franchise et de liberté, de tant de temps que il n'est memoire du contraire, que il ne tient son royaume, for de Dieu seulement. (Songe verg. S., t.1, 1378, 55).
[8] Et est deux manieres de genz : lez clers et lez lays ; ains et dez clers a deux manieres : lez religieux et lez seculiers ; et se devent lez seculiers se entremettre dez choses temporelles et lez ordener a la fin dez choses espirituelles. Et ne se devent lez clers seculiers soy meller dez choses temporelles, for seulement en tant qu'elles font au soubstenement dez choses espirituelles, conme il appiert par tout le titre Ne clerici vel monachi. (Songe verg. S., t.1, 1378, 91).
[9] ...monseigneur saint Johan Baptiste dist au publicains et aux chevaliers qui prenoient gages de Tyberie Cesar : «Ne prenés riens for ce qui vous est ordené et establi, et soïés contens de voz gages» (Songe verg. S., t.1, 1378, 146).
[10] ...«Il n'est chose qui divise le sers et le franc, lez nobles et lez non nobles, for vertu et malice» ; mez cela ne doit pas estre entandu de toute vertu, mez de celle vertu, seulement, laquelle conpete a honme conme a celluy qui est habile d'avoir seignourie et non mie de celle laquelle conpete a honme conme a celluy qui est aptes et habile a estre subjet (Songe verg. S., t.1, 1378, 301).

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