C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de feiz dans la Base des Partiels 

9 attestations 
 Page /1 

[1] SATHAN. Tout droit m'en alay vers la femme Que je sentoye fresle et debile, Ou je feiz si tres bien ma game Qu'i ne nous est riens plus utille (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 83).
[2] Nagaires il nous fut compté Ung signe de grant cruaulté Que tu feiz au temple en entrant, Car, sans y toucher peu ne grant, Tu gectas hors tous les vendeurs, Les oiseliers et les changeurs, Et si tumbas tout leur bagaige. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 597).
[3] Ce noble don leur ay promis, Pour quoy je vous requier et prye Qu'au jourduy leur soit averie La promesse que je leur feiz. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1053).
[4] ...quant est du douaire que tu as ordené que je doye emporter, je le voy, tu sces bien, que quant tu me preis a l'issue de l'ostel de mon pere, tu me feiz despoullier toute nue et me revestir des robes avecques lesquelles je vins avec toy, ne du mien autre dotte n'apportay fors que foy, meureté, amour, reverence et povreté. (CHR. PIZ., Cité dames C., c.1404-1407, 904).
[5] Je suis appellee Doulce Amour. Je suis toute enflammee de doulceur. Je suis moyenne entre Dieu et homme. Je feiz repairer le mors de la pomme. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 208).
[6] ...je feiz faire par le saint patriarche Israel la belle cote longue, appellee talayre, pour son tresame filz Joseph, qui fu prince d'Egypte. Et comment par grant hayne et horrible division et male trahison aux Ysmahelitains ses freres le vendirent, et ladicte cote de leur frere Joseph Josep[h] de sang de bouc ensanglanterent. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 285).
[7] Et pour lui licencier en ma forge encores plus je lui pourchassay VIIc concubines. Et pour moy de lui publiquement vengier, par le moyen de la fille du roy d'Egypte sa femme, je lui feiz les ydoles adorer et leurs temples drecier. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 347).
[8] ceulx de la ville de Paris aviserent que les gens de noz seigneurs logiez au pont de Saint Cloust leurs donnoient de grans chargiez et que le village n'estoit pas moult fortiffié pour soustenir grant feiz: (CAGNY, Chron. M., 1436-1438, 65).
[9] ...la manière de la mort de monseigneur le duc d'Orléans fut dampnable et desloiale (...). Véons donques que la justice séculière donne aux malfaicteurs espace de pénitence. Et tu, partie adverse, feiz ledit seigneur mourir si soudainement que en toy ne demoura pas qu'il ne trespassast sans pénitence. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.1, c.1425-1440, 307).

Fermer la fenêtre