C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de feit dans la Base des Partiels 

12 attestations 
 Page /2 

[1] Et si vous en avés feit a moy ne dit que ne me doye tourner a desplaisir par afin que Jhesu Crist nostre redemptor me pardonne mes pechiéz et deffallimens, ainsi qu'il pardonna ceulx qui le mirent en croix, je vous pardonne de bon cuer et de bonne foy. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 15).
[2] ..."dame royne, par force de gehyne, il nous feit dire et regeir toute sa volunte, et puis nous feit gecter villainement en une chartre horrible, remplie d'oscurte, voyre a mesure de pain et d'eauue, pour nous faire mourir en noz males fortunes et sa vengeance acomplir..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 289).
[3] ..."dame royne, par force de gehyne, il nous feit dire et regeir toute sa volunte, et puis nous feit gecter villainement en une chartre horrible, remplie d'oscurte, voyre a mesure de pain et d'eauue, pour nous faire mourir en noz males fortunes et sa vengeance acomplir..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 289).
[4] "...Le tiers apostat feit pis assez que les autres, qui tout seul les grans honneurs de ma precieuse forgë, dist la vieille, "et les deux clefz de la haulte montaigne et le throsne aussi a troys couronnes mal advise abandonna, et au desert avecques ses pauvres moisnes, mangeant racines et vieil becuit, s'en retourna..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 326).
[5] "Dame royne, il fu en l'eglise un souverain lieutenant de vostre Pere, qui fu si fol qu'il abandonna sans cop ferir la chaere saint Pierre ; ce fu Pierre de Maronnes, pape Celestin appelle, qui ma noble forge deshonnoura de[s]honnoura plus que nul autre ou quart degre. Et toutesfoiz je m'en reconfortay assez en son successeur Boniface, qui ne me feit pas la chiche face, car il repara ma forge et forgea riches besans en l'eglise a ma consolacion, et ledit apostat Celestin mon ennemy souverain feit mourir en prison..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 326).
[6] "Dame royne, il fu en l'eglise un souverain lieutenant de vostre Pere, qui fu si fol qu'il abandonna sans cop ferir la chaere saint Pierre ; ce fu Pierre de Maronnes, pape Celestin appelle, qui ma noble forge deshonnoura de[s]honnoura plus que nul autre ou quart degre. Et toutesfoiz je m'en reconfortay assez en son successeur Boniface, qui ne me feit pas la chiche face, car il repara ma forge et forgea riches besans en l'eglise a ma consolacion, et ledit apostat Celestin mon ennemy souverain feit mourir en prison..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 326).
[7] Et pour la gloire de sa victoire et estre plus redoubte, il feit faire du test de la teste du roy mort une couppe garnye d'or et de pierres precieuses, a laquelle couppe es grans solennitez il bouvoit a sa table. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 348).
[8] Mais le patron n'en feit conte ne autre mencion, et le raffle efforca. Dont il advint soudainement que pour l'outrecuidance du comistre de la galee pour moustrer qu'il estoit hardy marinier, et par grant orgueil du patron qui ne daigna commander que le voisle fust abaisse, un [un] raffle a cop seurvint si fort que la galee ne le pot soustenir (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 581).
[9] ...c'est assavoir cellui qui produit et mande les vens de son treson, selon le dit du prophete David, qui a pie sec feit saint Pierre aler sus les ondes de la mer, en ladicte nef francoyse par la deffaulte et negligence des patrons et seigneurs et jour et nuyt est offendu (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 592).
[10] "Encores dist l'appostre saint Paul a ce propoz : «Nous sommes coajuteurs,» come il fu dit dessus par saint Augustin, c'est assavoir Dieu qui te feit sans toy, ne te sauvera pas sans toy..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 137).

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre