C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de feist dans la Base des Partiels 

90 attestations 
 Page /10 

[1] ...et l..., demanda ... chascun de nous son propre nom et son surnom et son eaige et les feist tous mettre en escript, ensemble les philozommies et aucuns seignes de blesseures ou autrement s'il estoit au visaige (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 16).
[2] ...et nous eust esté faict tort si ne fust le seigneur qui nous feist bonne chiere disant qu'il nous voulloit faire toute raison. (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 20).
[3] Et ne trouvay que un Juif Cecilian ... qui je sçeusse parler lequel me feist venir ung Samaritain moult ancien qui me osta hors de la grant challeur o- je estoys (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 24).
[4] Et pour ce, qui voldroit passer tous les ditz pais ... présent, comme feist Godefroy de Bollon ycelluy temps, ne passaroit ainsi légièrement (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 16).
[5] Quant le meliolech oy ce point de sa fausse et maloite loy, il respondy au cady qu'il en feist sa voulente. (JEAN LE LONG, Voy. Odoric C., 1351, 78).
[6] ...le duc d'icelle Seignourie feist porter devant lui les VIII bannières, les trompettes avec le pavillon dit hombreille, l'espée et la chayere dorée (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 47).
[7] ...il fist ... Dieu humiliant et puissant le orgueilleux peuble de Judée, comment il mesmes Nabugedenosor feust mauvaiz et par grant orgueil le feist, toutevoies fu il flael de Dieu. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 287).
[8] ...touz ceulz qui l... furent assemblez en furent oultre mesure esmerveilliés de ce qu'il n'y eust si sachant d'eulx touz qui oncques sonnast most ne feist semblant de riens vouloir dire contre nous ne nos dis. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 324).
[9] le mercredi, XVe jour dudict mois de juillet oudict an MIIIIcLXI, il cessa de plouvoir en ce pays cy, et feist grant hale de secheresse dudict jour jusqu'au jour de mercredi IXe jour du mois de septembre ensuivant, ouquel jour il commença de plouvoir. (* *, 41).
[10] led. prieur feist faire, devant le grand puis de leans, neuf toises de mangoueres et repparer une partie des gros murs environ. Et pareillement furent faictes en l'enfermerie quatre toises de mangoueres, et estouppéez aucunes des huisseries, et repparéez plusieurs des murs et cloisons oud. lieu de l'enfermerie (* *, 18).

90 attestations 
 Page /10 
Fermer la fenêtre