C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de familleux dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Car elle [la dame] estoit de ceulx de Dreux. Ilz sont piteuses gens entr'eulx De ceulx qui ont neccessité; Ilz en ont mains ressuscité, De povreté mis en richesse; Et ce leur vient de grant noblesse, De franchise et de cuer piteux De secourir aux familleux. Et de tout bienfait bel lui semble, Moult fera de biens, ce me semble. (COUDRETTE, Mélus. R., c. 1400, 334).
[2] ".. [Jason à Medee:] Vous avez ochis mon filz, oultre ce celle assamblee de sang noble. Hellas, quelle cruaulté! Vous n'avez pas cuer de femme, mais de familleux tirant. O, terrible cuer et envenimé courage..." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 228).
[3] Si gardes doncques que le pain du familleux ne moisisse en ta huche, que la cote du nu ne laisses mengier aux vers, que tu ne tiengnes enclos les soulers des deschaulx, et que tu ne possedes l'argent du souffraiteux; car saches de vray que les biens que tu as trop grant largece sont aux povres et non pas tiens. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 37).
[4] et ferirent entre les Sarrasins comme les loups familleux entre ung tropeau de brebis (LE BEL, Chron. V.D., t.1, 1352-1358, 217).

Fermer la fenêtre