C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de faignans dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Comment en ce temps a [a] Arras y eut VI compaignons lesquelz [lesquelz], faignans d'aller nommer du soir, murdrirent piteusement le lieutenant de la ville (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 27).
[2] ...pour le deffrauder [les marchans] font mener leurs vins par leurs facteurs hors, faignans ne l'avoir exposé en vente (Cartul. Laval B., t.3, 1412-1500, 118).
[3] Item, pour ce qu'il est venu a congnoissance que plusieurs personnes, par fraude et pour vouloir eulx exempter contre raison, ont de nouvel mis et mettent croix sur leurs maisons, faignans estre estagiés et receans de lieux d'aumosnes, qui pas ne le sont, il est commandé aux bailliz et a leurs lieutenans que de ce ilz se informent diligemment (Echiq. Normandie S., 1336-1497, 107).
[4] Item en ce mesme temps les gens du seigneur de Ternant, qui se tenoient à Rethers, prinrent la rouge croix des Anglois, faignans du tout tenir leur parti. Et en ung certain jour, en larecin, prinrent la forteresce de la Boue à deux lieues près de Laon. Et estoit chief et conducteur desdiz preneurs, ung homme d'armes nommé Nicolas, chevalier. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 41).

Fermer la fenêtre