C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eussons dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Et les dames de religion et les nobles dames de chacune condicion eussent este noz chetives, et eussons fait d'elles nostre voulente et propre delit, et puis les faire labourer la terre avecques les moisnes, prestres et nobles par grant servage et tout inhumanite. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 455).
[2] Comme nous eussons ordonné les aydes ayans cours en nostre royaume pour le fait de la guerre estre mises sus ou pays de Poitou, et par les commis à ce eussent esté mises sus, et par les esleus du dit pays eussent esté faictes assavoir les bailletes de fermes dudit pays, et eussent esté les dites fermes baillées par les diz esleuz et mesmement l'imposition et huitiesme del'isle de Noirmoustier (Doc. Poitou G., t.5, 1377-1390, 231).
[3] ...et en après, à le requeste de ceaus de nostre dicte ville d'Ypre, eussons assigné certaine journée as dis religieus et à ceaus de Poperinghe pour estre à droit par devant nous sour les demandes toukans les coses dessus dictes et autres que cil de nostre ville dessus dicte disoient et entendoient à faire et à demander par manière de reconvention as religieus et à ceaus de Poperinghe (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 115).
[4] ...comme nous eussons pieça donné à Pierre Mahieu, jadis notre bourgois de Warneston, le mesurage à corde dez draps que on fait de coustume en notre dicte ville (Hist. industr. drapière Flandre E.P., t.3, 1330-1500, 413).
[5] Autressi vorrions voluntiers (...) que noz ligez de G. esteantz cy de present, vous et le reverent pere en Dieu l'Evesque de D. les vorriéz honestement tarier et delaier par manere du traité tanque nous et nostre dit uncle eussons emparléz. (Lettres agn. L., 1369-1412, 184).

Fermer la fenêtre