C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de eulz dans la Base des Partiels 

226 attestations 
 Page /23 

[1] Car chascun de eulz a sa lampe ; et par leurs lampes sceuent il bien quant aucun doit mourir, car la lumiere commence a changier et a flauir, et se il nestoit mie digne, elle demouroit estainte. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 261).
[2] Et aus autres qui li demandent grace, et qui veulent seruir, il ne donne que son signet, le quel il font porter deuant eulz a vne lance pendant (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 272).
[3] Et ilz deussent estre simples et humbles et charitables et eulz confesser et escumichier, aussi que fist Ihesu, en quoy il croient ; mais il sont autres et enclins a mal faire. (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 306).
[4] Et se deux personnes qui sentreheent sont acordes par amis, ou que aucun face aucune aliance entre eulz, il conuient que chascun boiue du sanc lun de lautre, ou autrement lacordance ne aliance ne vauldroient riens (MANDEVILLE, Voy. L., p.1360, 340).
[5] ...cilx évesquez amaine devant le peuble celle mulle que ilz gardent pour le filz Ahaly et le monstrent au peuble bel et noblement ensellée et achesmée, ilz dient pour certain que cilx filz Ahaly revendra ... eulz et en son temps. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 312).
[6] ...nous servans de dieu, gens chrétiens, gent de religion et prescheurs de la foy de dieu et qui de loingtain pays estiesmes ... eulz venuz pour la cause de leur salut, que nous avoiens esté ainsi villenés. (JEAN LE LONG, Voy. Bieul B., 1351, 322).
[7] Item, demandoient que on leur bailiast et delivrast la ville de Paris ... leur voulenté, affin de avoir reparacion des choses ci devant dictes et par eulz aleguées, et aussy affin de avoir l'effect desd. choses par eulz demandées et justice des choses que ilz disoient avoir esté malfaictez par le roy, et que reparacion et reformacion fussent faictes des cas dessusdiz (* *, 64).
[8] Item, demandoient que on leur bailiast et delivrast la ville de Paris ... leur voulenté, affin de avoir reparacion des choses ci devant dictes et par eulz aleguées, et aussy affin de avoir l'effect desd. choses par eulz demandées et justice des choses que ilz disoient avoir esté malfaictez par le roy, et que reparacion et reformacion fussent faictes des cas dessusdiz (* *, 64).
[9] lesd. Bretons et Bourguignons furent contrains de eulz tous sarrer en ung parc entre les murs du bois de Vinciennez et la ville de Charenton, et l... ce teinrent clos et sarrés (* *, 71).
[10] pour menaces ou laidures, ne pour blandices ou promesses que les dessusdiz princes et leurs aliés ou les aulcuns de eulz lors contraires au roy sceussent dire ou faire (* *, 92).

226 attestations 
 Page /23 
Fermer la fenêtre